Scooter Tavsiyesi

Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Motosiklet üzerinde yandan çekilmiş fotoğrafını görmek isterdim. Merak ettim diz mesafesini. Gidon çarpıyor mu?



En güzeli gidip bir xmax in üstüne oturmaktır. Ben de piaggio medley ile ilgili şüpheliydim. Benim boy 170 medley in sele 79 cm, ayaklarım yere değerme değmezmi merak ederken gittim satan bir mağazaya üzerine oturdum. Kafamdaki bütün soru işaretleri gitti.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Motosiklet üzerinde yandan çekilmiş fotoğrafını görmek isterdim. Merak ettim diz mesafesini. Gidon çarpıyor mu?

boyum 1.90 bende 2014 xmax vardı , belli bir açıya kadar dizler değmez , ama şehir içinde taşıtların arasından yavaş hızlarda ve tam tura yakın dönüşlerde dikkat etmezsen dizin kesin değer , bende alışkanlık olmuştu dizlerimi dönerken birbirine iyice yaklaştırıyordum ama çok kalın diz korumalı pantolon vs giydiğinde yine değebilir , şimdi Piaggio Medley kullanıyorum hiçbir şekilde diz sıkıntım yok..
 
Katılım
31 Ara 2019
Mesajlar
10
Ben motoru seçerken ( SYM Cruisym ) ikinci elini düşünmedim verdiği hissiyata aldığım keyfe baktım. Motosiklet seçerken ikinci eline öncelik vermeyi ucuza yanık baklava almaya benzetiyorum, tercih meselesidir çokta yorum yapmıyorum.

Yedek parça servis meselesi İstanbul için kesinlikle sorun olmayacaktır, n11 de bile bi dünya yedek parçası mevcut bu arada, ama büyük şehirler harici servis kalitesi konusu ne yazık ki sadece SYM için değil tüm markalar için bir sorun.

Ben iş nedeniyle 3 yıldır Konya'ya da yaşıyorum küçük bir şehir denemez ama bir tek Yamahanın düzgün bir yetkili servisi mevcut burda o da çok dayanamaz diye duydum inşallah öyle olmaz.

Burada SYM için 3 tane küçük eski tarz motorcuya yetki verilmiş servis konusunda, ben geçenlerde periyodik bakım için en eli ayağı düzgün olanına gittim 150 liraya motor ve şanzıman yağı değişti, daha gider denilerek hava filtresi temizlenip yerine takıldı, ben emin olmak için kullanıcı manuelinden hava filtresinin değişim periyotlarına baktım gerçekten de bu km de temizlenmesi yeterli yazıyordu.

Eğer çok teferruatlı bir motora sahip değilseniz periyodik bakım işi aslında çok kolay ve maliyetsiz, alın yağınızı filtrenizi internetten eliniz yatkın yeriniz müsaitse kendiniz yapın olmadı 50 lira verirsiniz herhangi motorcu yarım saatte yapar iş biter.

Yani skuter için bu konuları da dert etmenin lüzumu yok, siz gidin aklınızdaki tüm motorları bir şekilde görün, oturun mümkünse ufak bir tur atın ve emin olun motorunuzu ilk temasta tanıyacaksınız ve hemen bir bağ kuracaksınız.

Şimdiden motorunuz hayırlı olsun, keyfiniz daim olsun, kaza bela uzak dursun inşallah :)
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Kymco downtown 350 en uygunu olacaktır.
95 Kilo ile 100cc scooter kullanıyorum. Çok üzülüyorum zavallı makineye :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,757
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
DT350 candır. Peker motor ile Facebook'ta Bünyamin diye bir arkadaş var. Parça ve tamirat işleri onlarda. Kullanım olarak 110+65+25 kg bayır, uzun yol sorun yok. Global sitesinden bir boy - motor oranlaması yapabilirsin.
 
Katılım
7 Ocak 2020
Mesajlar
14
DT350 candır. Peker motor ile Facebook'ta Bünyamin diye bir arkadaş var. Parça ve tamirat işleri onlarda. Kullanım olarak 110+65+25 kg bayır, uzun yol sorun yok. Global sitesinden bir boy - motor oranlaması yapabilirsin.

Global sitede maalesef diz mesafesi göstermiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

boyum 1.90 bende 2014 xmax vardı , belli bir açıya kadar dizler değmez , ama şehir içinde taşıtların arasından yavaş hızlarda ve tam tura yakın dönüşlerde dikkat etmezsen dizin kesin değer , bende alışkanlık olmuştu dizlerimi dönerken birbirine iyice yaklaştırıyordum ama çok kalın diz korumalı pantolon vs giydiğinde yine değebilir , şimdi Piaggio Medley kullanıyorum hiçbir şekilde diz sıkıntım yok..

Piaggio xmax ten büyük mü? Şaşırdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst