castrol actevo 20-40 öneririm,castrolün scooterlar için olan motor yağı. rodajdan sonra ona koymuştuk şu an 2500 bakımında yenisini söyledim, internette kargo dahil 18 liraya bile var.tekrar ondan koyacağım
Castrol Power 1 scooter
normal 4 zamanlı motosiklet yağından ziyade scooter yağı kullanmanız daha sağlıklı olur. normal motorlarda ıslak debriyaj var. scooter ise cvt debriyaja sahip.
yani normal motorlarda debriyaj kaçırmaması için yağa katkı maddeleri olabiliyor. siz scooter için yağ alında gerisine bir şey demeyeyim. scooter motorda debriyaj yağlaması yok bu yüzden scooter motorların yağlarında katkı maddesi olmuyor. normal motorların yağlarında debriyaj için ek katkı maddeleri oluyor.