Scooter Rodaj Yağından Sonra Hangi Yağ Koyulur?

Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
58
Arkadaşlar motorum Kuba Nirvana(Nostalji ) 150 motor şuan 790 km oldu.Motosikletimin bakımını kendim yapacağım rodaj yağından sonra hangi marka model yağ koymamı öneririsiniz cevaplarınızı bekliyorum,şimididen teşekkürler ..
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
55
castrol actevo 20-40 öneririm,castrolün scooterlar için olan motor yağı. rodajdan sonra ona koymuştuk şu an 2500 bakımında yenisini söyledim, internette kargo dahil 18 liraya bile var.tekrar ondan koyacağım
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Castrol Power 1 scooter

normal 4 zamanlı motosiklet yağından ziyade scooter yağı kullanmanız daha sağlıklı olur. normal motorlarda ıslak debriyaj var. scooter ise cvt debriyaja sahip.

yani normal motorlarda debriyaj kaçırmaması için yağa katkı maddeleri olabiliyor. siz scooter için yağ alında gerisine bir şey demeyeyim. scooter motorda debriyaj yağlaması yok bu yüzden scooter motorların yağlarında katkı maddesi olmuyor. normal motorların yağlarında debriyaj için ek katkı maddeleri oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
58
castrol actevo 20-40 öneririm,castrolün scooterlar için olan motor yağı. rodajdan sonra ona koymuştuk şu an 2500 bakımında yenisini söyledim, internette kargo dahil 18 liraya bile var.tekrar ondan koyacağım

Castrol Power 1 scooter

normal 4 zamanlı motosiklet yağından ziyade scooter yağı kullanmanız daha sağlıklı olur. normal motorlarda ıslak debriyaj var. scooter ise cvt debriyaja sahip.

yani normal motorlarda debriyaj kaçırmaması için yağa katkı maddeleri olabiliyor. siz scooter için yağ alında gerisine bir şey demeyeyim. scooter motorda debriyaj yağlaması yok bu yüzden scooter motorların yağlarında katkı maddesi olmuyor. normal motorların yağlarında debriyaj için ek katkı maddeleri oluyor.

Teşekkür ederim.Castrol mu Motul mu önerirsiniz motulun scooter yağı var mı bilmiyorum ama motul öneriyor coğu usta
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Motul o kadar fark verdiğine degmez..İsraf olur. digerleri aynı işi daha ucuza görür koy bir semi-sentick (yarı sentetik) fark etmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst