- Katılım
- 20 Şub 2013
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlarım abilerim . bu sorunu dün yaşadım 2010 model ve türlü arızalar çıkartarak 2000 km yapabilmiş olduğum yamaha bws çakması bir ramzey scootera sahibim uzun süre önce rölanti ayarı bozulup çalışmamaya başladığı için scooterı bır köşeye bırakmıştım yaklasık 5 ay oldu yattığı . dün merak edip yağ seviyesini kontrol etmek istedim ve yağ tıpasını açtığımda büyük bir coşku ile yağ fışkırmaya başladı yaklaşık 500ml yağ cıktı fakat yağ gibide durmuyordu sankı ıcıne benzin karışmış gibi su kıvamında siyah bir madde idi. sonra yağ haznesinde yine bir o kadar yağ kaldı ılk defa böyle bir sey ıle karsılastım sızce neden böyle olmustur ? şimdiden tesekkurler