Scooter motor alıcam yardım.

Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
SCOOTER MOTOR ALICAM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.
Aradığım Özellikler Şunlar.
-Kaliteli,
-Parça Temini Kolay,
-Sportif Görünüm,
-Çok Yavaşta Değil,
-Çok Hızlı Da Olmasına Gerk Yok.

bide bazen Toprak Yoldan Gitmek Zorunda Kalabilirim.
Maximum 4000TL Verenilirm.
Uzun Ömürlü Kullanışlı Bişi İsitiyorum.


Hiç Bi Fikirim Yok Yardım Edin Lütfen.

teşekürşerr...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------

birde ben denizli deyim.
+
bu arkda kimi motorlarda TEK kimikerinde ÇİFT Amatisör Var.
bu şekilde Değişen bişi var mı?
+
Çok Yakmasın!.
+
Servis Sorunu Olmasın.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
toprak yolda gitmek zorunda kalacaksan eğer, kymco people s, sym hd200, piaggio beverly 200 ve ya 250 yerinde tercihler olur.

çinlilerden olsun dersen o zaman da teker çapı büyük olanlara yönelmeni tavsiye ederim.

inşallah aradığını bulur keyifle ve kazasız sürersin.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Scooter da toprak yol olmaz arkadaşım,dağ taş,aşırıya kaçmamak şartıyla toprak yoldada kullanabilirsin.ben motoru köy yollarına vurucam dersen scooter alam.scooter şehir motorudur.O fiyata da alabileceğin en iyi markalar sym ve kymco dur.zaten başka markada bakmana gerek bırakmıyacak kalitede motorlar üretir.modeller ise hd 200,joyride 200 dür symde kymco dada var birkaç model bak istersen
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
o kadar çok değil.toprak yola hafta da 1-2 kere anca girerim mecburiyetten o da.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------

Söyledikleriniz Motorları Tek Tek İnceledim teşşekür ederim.
Fakat Fiyatlar Çok Uçuuk Yha.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Toprak Yol Dediğim Çakıl Taş Kaya Değil Tabikide.
Sadece ASfaltı Dökülmemiş.Sorun Olursa DA Girmeyiz.

Şu İki Modele Ne DErsiniz?
Honda BEAT & Kymco Aglıty 125
Bunları Fİyatları Uygun Bana Göre.
Bu İkisinin Arka Amatisörünü Bİlen Var mı? Tek mi Çift mi?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymcodan şaşma :)
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Klasik sorulardan 500.000 ci heralde,orası patladı yardım,burası bilmemne oldu yardım,şunu alıcam yardım,bunu alıcam yardım,taklaya geldim yardım.Yanlış anlama arkadaşım sözüm sadece sana değil,buraya başlık açmış olmak için açan herkese.Bir zahmet database i araştırın bakın bir tpic açmadan önce.Aynı konular hakkında binlercesini bulabilirsiniz.:wiinkk:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Kymco Alıcam Karar Verdim. Fakat Hangi Modelini?

AGILITY 125 KIRMIZI , SİYAH , GÜMÜŞ 124.6 cc 3.500
AGILITY CITY 125 BEYAZ , SİYAH 125 cc 4.356
SÜPER 8 125 BEYAZ&KIRMIZI, TURUNCU&GRİ 124.6 cc 4.137

Bu 3 Motor Dan HAngisini Tercih Edersiniz?Ömürlük Bİşi İstiyom 3-4 Sene Gitsin.
Hemen Arzalanıp Atmıyım Ayda Birde TAmirci Yüzü Görmesin İstiyom.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:23 ----------

tm da kardeşim herkes kendi düşüncesine göre toppick açıyo neysa artık toppic konu galiba.
Ve Bu Şekilde Daha Verimli Oluyo.Diğer Konularada Mesaj Attım Fakat Yardımcı Olan Pek Olmadı.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Sayfanın üst kısmında arama kutucuğu var.Oraya tıklayıp ne hakkında bilgi istediğini yazarsan,konu hakkında açılmış bütün topiclere ulaşıp bilgi alabilirsin.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
tamam. bi dakinde öle yapalım.SAdece bunun için mi konuya mesaj yazdın yardımcı da olucan mı?
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Scooter'ım olmadı hiç.Ara sıra bazılarını kullandım,içlerinde en düzgünü activa idi.Çevremden edindiğim bilgiler doğrultusunda en sorunsuz makina honda activadır.Bir çoğu pizzacı motoru diye burun çevirir ama en sorunsuzu yine odur.En zor şartlarda yaz kış sucular servisçiler vs kullandığına göre vardır bir bildikleri
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15
Arkdasım bence SCOOTER alma bende motor alacıgım kımse SCOOTERı tavsıye etmyr kanlır kungur ses gelır fazla yakar dıyolar bence viteslı al ben kanuni bs125 almatı dusunuyrm bı motrda bulnması gereklrın cogu var bence sende bu motoru begenrsn ıncele bıkere

Kanuni bs125

pdf dosyası var ordanda bak gostergelrı flan cok hosuma gtti.
 
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
15
SCOOTER MOTOR ALICAM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.
Aradığım Özellikler Şunlar.
-Kaliteli,
-Parça Temini Kolay,
-Sportif Görünüm,
-Çok Yavaşta Değil,
-Çok Hızlı Da Olmasına Gerk Yok.

bide bazen Toprak Yoldan Gitmek Zorunda Kalabilirim.
Maximum 4000TL Verenilirm.
Uzun Ömürlü Kullanışlı Bişi İsitiyorum.


Hiç Bi Fikirim Yok Yardım Edin Lütfen.

teşekürşerr...


Arkadaşım sen Türkçe'yi nerede öğrendin?Konuşma dili ayrı olabilir ama yazma dili tek olmalı.Türkçe'mizi düzgün kullanalım!
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
"kuzgunnn" amacın ne?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 ----------

Teşşekürler.Yardımcı oldunuz.En azından ne tür motorlar alıcağımı biliyorum artık.Yarın Gidebilirsem KYMCO Bayisine gidicem gözümle göriyim motorları.
Super 8 Çok hoşuma gitti Super 8 i olan var mı?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
150-200cc sınıfında en iyi 2 tane motor vardır Honda Dylan 150 ve Sym Hd 200
ama benim tercihim Sym Hd 200 olurdu çünkü 4 valf seramik 170cc seramik silindir 16hp su soğutma 2010 modelleri enjeksiyonlu en önemli özelliği 16 jant olması bozuk yolda konfor açısından çok önemli bir detay tekerlerin büyük oluşu kısacası Dylandan teknolji olarak çok üstün ama tabi oda sonuçta Honda çok sağlamdır elindeki 4.000 tl ile bu iki motorunda çok temiz 2.elini piyasada bulabilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst