Arkadaşlar,mesajları okuyunca bazı arkadaşların konuya çok yabancı olmalarına rağmen,motor revizyonunu çok basit bir şey olarak algıladıklarını görüyorum.Merak çok güzel bir şey.Öğrenmek için meraklı ve kabiliyetli olmak şart..Krankta herhangi bir aşınma ,yıpranma yoksa,biyel kolu piston mili bağlantı yuvası aşınmamışsa krank kullanılabilir.Yağ kaçağı krank rulman keçelerinin sertleşmesi,yırtılması sonucu oluşur.Kullanılan contaların kalınlığı bile sıkıştırma odasındaki hacmi değiştireceğinden,motorun çekişine olumsuz etki eder.segmanların pistona takılışı çok önemlidir.Segman açıklıkları kesinlikle birbirini karşılamamalıdır.Subap ayarları çok incelik ve beceri isteyen bir harekettir.Zincir dişlisinin konumu,Stator üzerindeki T_ çıkıntı karşılaştırması,pistonun üst ölü noktada oluşu,dişli üzerindeki büyük delik üst ortada iken küçük deliklerin blok düzeyine paralel olması subap ayarı için olması gereken unsurlardır.Meraklı arkadaşların öncelikle bir ustanın gözetiminde ve desteği ile öğrenmesi gerekmektedir.Hepinize kolay gelsin.İnşallah bir gün gözünüz kapalı söküp takarsınız.