Sen ne yaptin arkadasim.. Yapabildinmi?????
evet arkadaşlar sonunda halledebildim

gelelim işlemlere burda uzun uzadıya anlatıcam benden sonra bu işe kalkışan arkadaşlara faydam olsun
öncelikle kavrama balataları değiştirilirken mutlaka arka varyatörü sabitlemek için mengene bulun yoksa üstteki somunu sökmek imkansız gibi birşey o aşamanın resimleri yok kusura bakmayın .
ön varyatörün içindeki 6 tane olan plastik burçlar değişti açmışken değiştirmekte fayda var
8 bine yakın km boyunca beni taşıyan kayışıda emekliye ayırdım kayış ölçüleri 835-20-30 alırsanız bu ebatta alın .
hava tabancam yok diye üzülmeyin hava tabancasının yerini artık tahta tabancası aldı

şaka bir yana ön varyatördeki somunu sıkarken biryere kadar çevirebiliyorsunuz anahtarlada olsa tam anlamıyla sıkılmıyor motoru çalıştırınca otomatik olarak somun kendiliğinden çıkıyor

bunun için resimdeki gibi bir tahta parçasıyla destek yapın ön varyatöre sıkarken dönmesini engellemek için
ama sakın ola unutmayın bu işe kalkışacaksanız
maxiboost hocamında dediği gibi arka varyatörü komple alın hem uğraşmazsınız hemde daha sağlıklı olur.
gelelim finale bunları değiştirdim ettim bir şekilde hallettim fakat bittikten sonra korktuğum başıma geldi varyatör balataları gerçekten çok farkediyor yenilerini takınca anladım yağ gibi oldu motor hfif gazla çok rahat yol alıyor takınca ilk marşta arka teker rolenti yükselmiş gibi sanki gönmeye başladı siz anlayın eski balatalarla olan güç kaybını

fakat balataların sürttüğü yani hareketi verdiği tastaki yamukluk yeni balatalar takılınca dahada belirginleşti ve şuan varyatörün aşırı ısınmasına yol açıyor sorun çıkarıcak büyük ihtimal

ale: dönerken ses yapıyor canımı sıktı

ale: ve motorda rölantide çalışırken sıkıntı veriyor. hadi bakalım hayırlısı ...
bana gerekli teknik bilgiyi verip yardım eden
yamanjet maxiboost remzi66 nikli arkadaşlarımıza teşekkürü bir borç bilirim sağolun :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: