- Katılım
- 23 Tem 2008
- Mesajlar
- 226
- Konu Yazar
- #1
İş yerindeki abimin bi scooteri vardı , boyası felan biraz çizikler var diye kaplayalım dedik
Biraz acele yaptık , fazla uğraşamadık
önce güzel bi temizledik
Motosiklet lacivert diye ilk o tonlarda birşeyler kaplayalım dedik
fakat hoşumuza gitmeyince farklı birşyeler olsun istedik , bizde kamuflaj yapmaya karar verdik
Güzel görünmeye başladı
ve son hali
eskisinden güzel oldu
. teşekkürler
-- By1302 --
Biraz acele yaptık , fazla uğraşamadık
önce güzel bi temizledik
Motosiklet lacivert diye ilk o tonlarda birşeyler kaplayalım dedik
fakat hoşumuza gitmeyince farklı birşyeler olsun istedik , bizde kamuflaj yapmaya karar verdik
Güzel görünmeye başladı
ve son hali
eskisinden güzel oldu
-- By1302 --