scooter için neler degişmeli

Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
14
merhaba arkadaslar benım cın malı bı scoooter var asya 150 19 a

yolda kalmamak ıcın yada tasarruf ıcın yada emnıyet ıcın hangı parcaları kalıtelısıyle degıstırmem gerekır

pek anlamıyorum yoldada kalmak ıstemıyorum acıkcasını soyllemek gerekırse

yardımcı olursanız cok sevınırım
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
merhaba arkadaslar benım cın malı bı scoooter var asya 150 19 a

yolda kalmamak ıcın yada tasarruf ıcın yada emnıyet ıcın hangı parcaları kalıtelısıyle degıstırmem gerekır

pek anlamıyorum yoldada kalmak ıstemıyorum acıkcasını soyllemek gerekırse

yardımcı olursanız cok sevınırım

Varyatör kayışı en önemli hareketi aktaran Debriyaj Balatasi Akü hava filtresi 10.000 de birde yag 10w40 veya 20w50 idi sanirim
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
bir yıl kadar çinli cruiser kullanmıştım, gittiğim servis "çin malı motorların üzerinde gelen akü ve buji'nin derhal değişmesi gerek" diyordu. yani akü ve buji sizi küt diye yolda bırakacak kadar sorun çıkartmaz belki ama aklımda kalmış.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Kalitelisiyle değiştirebileceğin çok sey yok zaten bence, buji akü ve lastiklerini kaliteli yaparsın en fazla geri kalan motor aksamında kulanılan parçaların zaten kalitelisi yok belki kaliteli 1 markanın kayışı uyabilir ama nerden bilceksin hangisi uyar zor iş olsada fiyatını duyunca vaz geçerdin mesela senın motorun kayısı olsun 30/40ytl kaliteli bir motor olan runner ın kayısı en az 150ytl nasıl ? :) kaldıkı buda kul yapısı bununda garantisi yok.
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
11
o motor yolda kalir

merhaba arkadaslar benım cın malı bı scoooter var asya 150 19 a

yolda kalmamak ıcın yada tasarruf ıcın yada emnıyet ıcın hangı parcaları kalıtelısıyle degıstırmem gerekır

pek anlamıyorum yoldada kalmak ıstemıyorum acıkcasını soyllemek gerekırse

yardımcı olursanız cok sevınırım

arkadasim neyi degistirirsen degistir o motor yolda kalir sen en iyisi biraz para biriktir motoru degistir:pr:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadasim neyi degistirirsen degistir o motor yolda kalir sen en iyisi biraz para biriktir motoru degistir:pr:

arkadaşım sen motorun kitabınımı okudunki böyle saçmalıklarla dolduruyorsun burayı...

gkhngksll
motoru daha yeni aldın hertarafını değiştirmekle uğraşıyorsun.. düzgün bakımlı kullandıktan sonra bişey olmaz...
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
11
:bounce:
arkadaşım sen motorun kitabınımı okudunki böyle saçmalıklarla dolduruyorsun burayı...

gkhngksll
motoru daha yeni aldın hertarafını değiştirmekle uğraşıyorsun.. düzgün bakımlı kullandıktan sonra bişey olmaz...

arkadasim dost aci soyler boylede kizarsin ama yolda kalincada bana hak verirsin 2 yil once asya motoru aldim bayiden benzinciye giderken yolda kaldi bayiye kamyonetle gittim bobin arizali degistirelim dediler iyi dedik haftasina hava filitresi borusu koptu onuda degistirdik ondan sonra aku gitti onuda degistirdik ondan sonra benim kafamin tasi atti motorun adini duyunca sana yardimci olmak icin biraz aci ama gercegi pat diye yazdim ama yinede belki benim motor dandik ti umarim seninki iyi cikar bana kizma arkadasim yolda kaldiginda birde kotu bir yer yada durumdaysan motoru yakmak gelir icinden sana iyi gunler umarim senin motor iyi cikar:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
Bence Kayisi Degistir Yaginida Iyi Bir Marka Yag Koy Havalar Sicak 20/40 Ideal Kisinda 10/40 Yeter Dusenli Bakimlardan Sonra Yolda Kalmazsin Bizki Cin Maliyla Nerelere Gitmisiz
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
:bounce:

arkadasim dost aci soyler boylede kizarsin ama yolda kalincada bana hak verirsin 2 yil once asya motoru aldim bayiden benzinciye giderken yolda kaldi bayiye kamyonetle gittim bobin arizali degistirelim dediler iyi dedik haftasina hava filitresi borusu koptu onuda degistirdik ondan sonra aku gitti onuda degistirdik ondan sonra benim kafamin tasi atti motorun adini duyunca sana yardimci olmak icin biraz aci ama gercegi pat diye yazdim ama yinede belki benim motor dandik ti umarim seninki iyi cikar bana kizma arkadasim yolda kaldiginda birde kotu bir yer yada durumdaysan motoru yakmak gelir icinden sana iyi gunler umarim senin motor iyi cikar:pr:

motoru 1 senedir kullanıyorum.. Allaha şükür çok büyük bi sorun çıkarmadı... tabiki aksaklıklar oldu.. kul yapısı bu.. parasına göre tabiki diğerlerinden bi farkı olacak... alırken bütün çin mallarından olduğu gibi motorun aksaklıkları oluyor.. ama yapılmıyacak şeyler değil.. ben mesela servise gitmiyorum artık çünkü garanti biraz hikaye oluyor... düzgün işinin ehli bi ustaya gidersen motorunda sorunları en aza indirirsin...servisin yapamadığı arızaları ustada kendi paramla yaptırdım vede motorun hakkını verdi..

gkhngksll

motorun kasnak kısmındaki bazı parçaları iyisinden taktırabilirsin.. ama sonuçta hepsi çinden geliyor... arkadaşların belirttiği gibi kayış önemli.. yağınıda kalitelisinden koydurursun.. bujiyi zaten değiştirmiştin... bunun dışındaki silindir seti kızak kayma gibi parçalarında iyisi var...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
14
cok tesekkur ederımm herkezeee
arkadaslar

en kısa zamanda çin malında kurtulucam bu benım ılk motoroum vee bı de ılk defa kullanmaya basladıgım ıcın asyaa aldım

uygun olan en yakın zmanda burgman 400 ıstıyorum valla 2 cı el fılan alıcazm artık

herkeze cok tesekkurler
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
11
tabiki imkan varsa boylesi en iyi olur motor tamirinden kurtulup motordan daha cok zevk alirsin sadece yag buji hava filtresi degistirirsin tabi imkan yeterse yetmezse eldekinle idare edersin iyi gunler
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
:bounce:

arkadasim dost aci soyler boylede kizarsin ama yolda kalincada bana hak verirsin 2 yil once asya motoru aldim bayiden benzinciye giderken yolda kaldi bayiye kamyonetle gittim bobin arizali degistirelim dediler iyi dedik haftasina hava filitresi borusu koptu onuda degistirdik ondan sonra aku gitti onuda degistirdik ondan sonra benim kafamin tasi atti motorun adini duyunca sana yardimci olmak icin biraz aci ama gercegi pat diye yazdim ama yinede belki benim motor dandik ti umarim seninki iyi cikar bana kizma arkadasim yolda kaldiginda birde kotu bir yer yada durumdaysan motoru yakmak gelir icinden sana iyi gunler umarim senin motor iyi cikar:pr:

ee ben 125 t ile 16000 gittim 1 gün bile yolda kalmadım,keeway ile 3000 kmde tesisatı yandı nasıl olacak şimdi
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
11
demek senin keeway de benim asya gibi dandik cikti acaba tesisati yapanlarin kafa kiyakmiydi eskiden skodalarda kafasi kiyak cekler calisiyordu arabada danduk dunduklukler oluyordu almanlar alinca skodalar uctu gitti
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Güvendiğin iyi ve ucuczcu bir usta bul evine ya da işine yakın. düzenli olarak bakıma git, sağını soğunu kurcalasın. Elektrik arızası fena oluyor Çin motorlarında. Tesbiti zor oluyor falan, bir de Beyin denilen elektronik parça arıza yapabiliyor, hemen de bulunamayabiliyor:cat:
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
walla ben geçen komple bakıma sokmuştum

arka fren balatasını, kayışını , bujisini, hava filtresini, debriyaj bagaları varmış onları, yağ(castrol 10-50 Power1 racing yağ koydum yaz için) şimdilik bi sorun yok gibi ama bakalım. + karbürator kesin temizlensin. işte sağgına söluna baktır aklına takılan yer varsa onu yaptır.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
cok tesekkur ederımm herkezeee
arkadaslar

en kısa zamanda çin malında kurtulucam bu benım ılk motoroum vee bı de ılk defa kullanmaya basladıgım ıcın asyaa aldım

uygun olan en yakın zmanda burgman 400 ıstıyorum valla 2 cı el fılan alıcazm artık

herkeze cok tesekkurler

En iyisini yaparsın dostum::repci:::bestmt:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Tabiki daha iyi bişey alırsan senin için daha iyi olur.. ama elindeki motora da düzgün bakım yaptıktan sonra gitmicek bişey değil... benim gibi düzgün bi ustaya götürerek eksiklerini gediklerini yaptırabilirsin... parçaların iyisini taktırabilirsin..:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Motorum 3500km'de daha ama yola çıktığımda 200km'den aşağı gitmem.Nazar değmesin tık yok.Bakarsak bağ bakmazsak dağ olur arkadaşım.Ben 400-500cc civarında bir makina istiyorum ama şimdiki scooter'imide satmayı düşünmüyorum.Trafikteki pratikliği benim için çok önemli.Uzun mesafeli gezilerde yüksek hacim şart.İnşallah şartlar düzelirde alırsın iyi makinanı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
varyatör kayışı :bando power japon malı 10000 km arkana bakma
buji :ngk resistanslı 07
yağ :repsol
startör
buji başlığı
bobin
çin motorlarında bunlar sık arıza yapıyor yukarda yazdıklarım kaliteli olanları seni uzun bi süre rahatlatır kanatindeyim.iyi sürüğler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst