scooter hava ayarı...

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
motorun hava ayarı hakkında bi kaç sorum var mesela netarafa çevirince daha az yakar gibi birde benim motor istop ediyodu hava ayrını biraz kısayım dedim ve sonuna kadar kıstım ve tam 8 tur saydım bu çok fazla deyilmi ayarı 4 de düşürdüm peki bu normalde kaç tur olmalı motor 125 scooter

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

yav yardım edecek yokmu sitede dolastım ama kesin bi şy bulamadım
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
sonuna kadar kapat 4 tur açman yeterli olacaktır tahminimce :) scooter marka ne çinmi ? rolante ayarını da kurcala biraz ama bunlar hep geçici çözüm çinliyse motorun
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 tur da fazla 2,75 -3 arası iyidir.
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
evet motor çinli:) ramzey 125 bide formda şöyle bi yazı okudum motor rolantide çalışırken üzerine bardakta su koyup suda oluşan dalgaların en az olduğunda ayardır diye ..bu yöntem doğrumu?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
evet motor çinli:) ramzey 125 bide formda şöyle bi yazı okudum motor rolantide çalışırken üzerine bardakta su koyup suda oluşan dalgaların en az olduğunda ayardır diye ..bu yöntem doğrumu?
Eski ustalar bunun gibi bikaç yöntem kullanırlardı şahit olmuşluğum var :) ama şimdi bunu göz önüne almaktan sa daha kesin bilgilerle halletmek lazım işi sen sonuna kadar sıkıp 3 tur aç 4 demiştim ama :) 3 tur idealdir sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst