kardeş az gaz verdikten sonra motor gücüne yani komporösör e binerek inmesi daha iyi hem fren görevi yapar hemde aniden hızlanmazscooter motorlarda bayır aşağı giderken hafif gaz vererek viteste gibi gitmekmi yoksa rolantide mi gitmek motor acışında sağlıklı
kardeş az gaz verdikten sonra motor gücüne yani komporösör e binerek inmesi daha iyi hem fren görevi yapar hemde aniden hızlanmaz
bende öğle yapıyorum ama rolantide gitsem bi rorun yaratırmı
kardeş az meyilli yerlerde bir sorun olmaz ama normal ve dik inişlerde motor gücüyle inmessen motoru iniş aşya inerken kontrol etmen güçleşir tabi bu benim düşüncem
ya o kadar dik deyik fakat iniş uzun olduğundan motor açısında bi sorun olurmu diye soruyorum
olmaz aksine daha iyi olur scooterlerde fanlı soğutma olduğundan soğutma açısından motor daha iyi soğur![]()