scooter hakkında..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
scooter motorlarda bayır aşağı giderken hafif gaz vererek viteste gibi gitmekmi yoksa rolantide mi gitmek motor acışında sağlıklı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bırak rolantinde aksın gitsin yokuş aşağı boşa gaz verme :d
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
scooter motorlarda bayır aşağı giderken hafif gaz vererek viteste gibi gitmekmi yoksa rolantide mi gitmek motor acışında sağlıklı
kardeş az gaz verdikten sonra motor gücüne yani komporösör e binerek inmesi daha iyi hem fren görevi yapar hemde aniden hızlanmaz
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
kardeş az meyilli yerlerde bir sorun olmaz ama normal ve dik inişlerde motor gücüyle inmessen motoru iniş aşya inerken kontrol etmen güçleşir tabi bu benim düşüncem

ya o kadar dik deyik fakat iniş uzun olduğundan motor açısında bi sorun olurmu diye soruyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst