- Konu Yazar
- #1
25MM gidon koluna sahip motorumun debriyaj kütüğükırıldı. Tamircide denk geldim, biraz da araştırdım farklı bir scooter ile gidon çaplarımız aynı 25MM, fakat scooterinkisi malum fren kütüğü (eski tip kampana tutan) benim motorumun sol kütüğü debriyaj.
Bunların sistemleri aynı mıdır ? Sonuçta kolu çekince kabloyu çekecek ben kolu bırakınca eski yerine geri getirecek.
Hiç bunu deneyen uyduran var mı ?
(Lütfen orjinal taksana vs demeyin. Türkiye'de bulamadım kütüğü varsa da aşırı pahalıya denk geldi)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
up bilen yok mu
Bunların sistemleri aynı mıdır ? Sonuçta kolu çekince kabloyu çekecek ben kolu bırakınca eski yerine geri getirecek.
Hiç bunu deneyen uyduran var mı ?
(Lütfen orjinal taksana vs demeyin. Türkiye'de bulamadım kütüğü varsa da aşırı pahalıya denk geldi)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
up bilen yok mu
Son düzenleme: