scooter dan sonra vitesliye geçiş...

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
30
Şimdiye kadar 100-150 ve son olarak 250 lik scooter dan sonra vitesliye geçiş için rahat seleli düşük hızlarda keyifli geziler yapmak için önerebileceğiniz markalar neler olabilir!
(6000 tl civarı)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
honda nx4 falkon:cat: büyük gelir dersen gt250 comet hysng. çapır istiom dersen yamaha virago. ss istiom dersen kawazaki 250 ninja. düşüne bilirsin sexi makinalar bunlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jawa 350 styLe tavsiye ederim yada rX 115 :)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Bende scooter dan vitesliye geçtim, bugüne kadar motor sürmemişim dedim:cat:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Nedenki eğer performansı yüksek bir scootersa vitesliden scootera binince rahat etmezmisiniz ayaklarını koyun rahat rahat sürün.:)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben, scooterden vitesliye geçtim ve -Yurdum insanı mantığı- direkt race aldım.

Çok zor oluyor, haa genlerinizde ROSSI ya da SOFUOĞLU etkileri vardır, işi anında kaparsınız, o ayrı konu, ben 2 Hafta motora şantiyede bindim, trafiğe kapalı alanda.

En büyük tehlike, aniden durmak gerektiğinde arka fren diye, debriyaja asılmak:)

Zevkli mi? Çok zevkli, ama, bir o kadar da tehlikeli.

Scoterden vitesliye, özellikle raceye geçişi tavsiye eder miyim? Çok dikkatli olmak, gaza gelmemek şartıyla ederim
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
Ben, scooterden vitesliye geçtim ve -Yurdum insanı mantığı- direkt race aldım.

Çok zor oluyor, haa genlerinizde ROSSI ya da SOFUOĞLU etkileri vardır, işi anında kaparsınız, o ayrı konu, ben 2 Hafta motora şantiyede bindim, trafiğe kapalı alanda.

En büyük tehlike, aniden durmak gerektiğinde arka fren diye, debriyaja asılmak:)

Zevkli mi? Çok zevkli, ama, bir o kadar da tehlikeli.

Scoterden vitesliye, özellikle raceye geçişi tavsiye eder miyim? Çok dikkatli olmak, gaza gelmemek şartıyla ederim
arkadaş tecrübe etmiş , çok büyük bir tercih yapmamak gerek bence de..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
motor alıcam zaman özellikle vitesli istedim. bazı etkenlerden dolayı olmadı şimdilik. motorumun performansı belki bir çok vitesliden iyi ama, her zaman aklımın bir köşesinde var. tarz olarak düşündüklerim ise touring benzeri, biraz spora da kaçabilir ama race değil. fz6'da olabilir.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
zevkler-renkler meselesi

ben de scooter'dan vitesliye geçmiştim, şehir trafiğinde bunela diyip scooter'a geri döndüm.

iyiki de dönmüşüm, şehirlerarası boş yollarda gezmiyorsan, altında BMW GS1200 adventure yoksa tüm vitesliler telmaşadır benim gözümde.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
BOO_74 sana kesinlikle katılmıyorum. Debriyaj sıkıp bırakmaktan sol kolundaki kaslar şişmeden, 2 ışık arasındaki mesafede red line'a vurup sonra zar zor durmadıktan, trafikte beklerken bacakların kavrulmadıktan, her gün sol ayakkabını boyamadıktan, motoru parkettikten sonra kaskın montun elinde "eldivenleri nereye koysam" diye düşünmedikten sonra ne anladım motor kullanmaktan :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
2 ışık arasındaki mesafede red line'a vurup sonra zar zor durmadıktan
.
.
.
sonra ne anladım motor kullanmaktan

ondan sonra neden motorculara kötü gözle bakıyorlar diye topik açıp duruyoruz
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
Hadi mesajımdaki kinayeyi anlamadın, profildeki scooterıda mı farketmedin?

:)
anladım ve oyüzden alıntıdan adını sildim sevgili boyraz
dikkat etmemişsin sanırsam

sen latife olsun diye yazdın, ben de lafı gelmişken konunun altını çizeyim dedim

-

500-600 lük temiz bir naked yada enduro ile hemen hemen her yere rahat rahat gidersin
şimdiden hayırlı olsun
kazasız belasız sürüşler
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Kusura bakma Ozan. Mimiksiz bir ortamda insanın kendini anlatması da karşıdakini anlaması da bir dert :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst