O değilde vitesliden scootera geçiş zor bence![]()
arkadaş tecrübe etmiş , çok büyük bir tercih yapmamak gerek bence de..Ben, scooterden vitesliye geçtim ve -Yurdum insanı mantığı- direkt race aldım.
Çok zor oluyor, haa genlerinizde ROSSI ya da SOFUOĞLU etkileri vardır, işi anında kaparsınız, o ayrı konu, ben 2 Hafta motora şantiyede bindim, trafiğe kapalı alanda.
En büyük tehlike, aniden durmak gerektiğinde arka fren diye, debriyaja asılmak
Zevkli mi? Çok zevkli, ama, bir o kadar da tehlikeli.
Scoterden vitesliye, özellikle raceye geçişi tavsiye eder miyim? Çok dikkatli olmak, gaza gelmemek şartıyla ederim
2 ışık arasındaki mesafede red line'a vurup sonra zar zor durmadıktan
.
.
.
sonra ne anladım motor kullanmaktan
ondan sonra neden motorculara kötü gözle bakıyorlar diye topik açıp duruyoruz
Hadi mesajımdaki kinayeyi anlamadın, profildeki scooterıda mı farketmedin?