peki rolanti yüksek olunca ne görünür düşük olunca ne görünür(olumlu-olumsuz)şimdiden saolun
peki nasıl ayharlıcaz ortayuı nasıl bulurummbugün mahvettim ayarı yaa ama şimdi hafif dokunsam bile gaza hemen atıyoor motor uçuo hemen ? ve tekerim normal bir şekildede dönüyor nasıl anlıcam ben rolantimin normal olduğunu
peki nasıl ayharlıcaz ortayuı nasıl bulurummbugün mahvettim ayarı yaa ama şimdi hafif dokunsam bile gaza hemen atıyoor motor uçuo hemen ? ve tekerim normal bir şekildede dönüyor nasıl anlıcam ben rolantimin normal olduğunu
nasıl vericemki?? hadi gazı verdikk eee sonra nasıl anlıcam
ya benim gördüklerim şunlar vidayı biraz çevirince teker çok hızlı dönmeye başlıyhore bi öbür yana çevirince hiç dönmüyor ve bide sesde değişiyor motorun kuscakmış gibi oluyor tuku tuku tuku ediot çok titremeye başlıyor