scooter alıcam yardım lütfen

Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
4
selamlar ben 178 boyunda 80 kiloyum scooter almak istiyorum.çin malı falan düşünüyordum ama çok dandiktir elinde kalır dediler.bu ilk motorum olucak onun için karar vermekte zorlanıyorum en fazla 3-4 bin ytl param var ve bu motorla uzun yolda yapmak istiyorum(istanbul-ankara,istanbul,izmir vs) yani rahat olsun 2.el 0 farketmez bi motor önerebilirmisiniz?
birde nette kymco ya baktım kymco agility city var o motor nasıldır kullanan varmı?

şimdiden saolun

bu arada 2.el bws 100 düşünüyorum 15000 km de olanlar var ömrü ne kadardır bunların
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar ben 178 boyunda 80 kiloyum scooter almak istiyorum.çin malı falan düşünüyordum ama çok dandiktir elinde kalır dediler.bu ilk motorum olucak onun için karar vermekte zorlanıyorum en fazla 3-4 bin ytl param var ve bu motorla uzun yolda yapmak istiyorum(istanbul-ankara,istanbul,izmir vs) yani rahat olsun 2.el 0 farketmez bi motor önerebilirmisiniz?
birde nette kymco ya baktım kymco agility city var o motor nasıldır kullanan varmı?

şimdiden saolun

Sevigili arkadaşım bu paralara belki KYMCO grand dink 250 veya 5.000 ytl civarı xciting 500 cc bakablirisin ben xciting 250 kullnıcısıyım çokkk menunun gerçekten tavsiye ederim sana değerlendir valla hemde uzun yol için....
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
paran varsa japon bir marka al derim ama bütçem kısıtlı diyosan kymco al üzülmessin :cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben 5 aylık honda beat satıyorum lazımsa özelden msj at

kardes o fiyata kymco nerden bulcak ya ikinci el diyosun sanırım sıfırı paalı yaa
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ben 5 aylık honda beat satıyorum lazımsa özelden msj at

kardes o fiyata kymco nerden bulcak ya ikinci el diyosun sanırım sıfırı paalı yaa

agility city 125cc bi bak derim :cat: çok temiz makina motor alacam diyo büyük ihtimalle ilk motoru olacak bence ideal . makina 100-110 km ye çıkıyo .
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
=) yaa olayın benne ne alakası war emre? =)
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
4
ewet ilk motorum olucak 150cc ye kadar bişi arıyorum zaten önemli olan rahat olsun 150 falan basmasına gerek yok geze geze de olsa normal bi hızla gidebilelim yani 2 kişi
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Rubbish selam
öncelikle hayırlı olsun
elindeki bu parayla bi rçok makinanın 2çelini bazılarının sıfırını rahatlıkla bulursun.
belirli bir marka takıntın yok ise veya sccoter da kararlı isen ( vitesli kullanmak bana göre ayrı bir meziyet ) kymco yada sym de karar kılmanı nacizane tavsiye ederim.

Kymco larda yeni çıkan süper8 modeli ve agility city güzel motorlardır. bu motorların sıfırını rahatlıkla alabilirsin.
Sym joyride ve kymco grand dink modellerinin 2.ellerini alabilirsinki uzun yol için daha ideal motorlardır. özellikle su soğutmalı olması uzun yolda yazın kasmadan gitmene yarar diye düşünüyorum..

ne alırsan al çok çok iyi araştır ve sonra al..şimdiden kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
4
Rubbish selam
öncelikle hayırlı olsun
elindeki bu parayla bi rçok makinanın 2çelini bazılarının sıfırını rahatlıkla bulursun.
belirli bir marka takıntın yok ise veya sccoter da kararlı isen ( vitesli kullanmak bana göre ayrı bir meziyet ) kymco yada sym de karar kılmanı nacizane tavsiye ederim.

Kymco larda yeni çıkan süper8 modeli ve agility city güzel motorlardır. bu motorların sıfırını rahatlıkla alabilirsin.
Sym joyride ve kymco grand dink modellerinin 2.ellerini alabilirsinki uzun yol için daha ideal motorlardır. özellikle su soğutmalı olması uzun yolda yazın kasmadan gitmene yarar diye düşünüyorum..

ne alırsan al çok çok iyi araştır ve sonra al..şimdiden kazasız belasız sürüşler..

peki dostum bunu dikkate alıcam ama benim dediğim gibi ilk motorum olucak dolayısıyla bilgim yok 2.el alırkende açıkçası kazık yerim diye tırsıyorum kaç km ye kadar alabilirim sence yani varmı bunun bi sınırı veya kuralı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla al bi KYMCO 100.000 KM GARANTİSİ de var çokkk memnun kalcaksın .. Sahibinden.com a dak bende tavsiye ben aldımm KYMCO çok memnunum süper derim sana alll bana dua edeceksinnn:cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
peki dostum bunu dikkate alıcam ama benim dediğim gibi ilk motorum olucak dolayısıyla bilgim yok 2.el alırkende açıkçası kazık yerim diye tırsıyorum kaç km ye kadar alabilirim sence yani varmı bunun bi sınırı veya kuralı?

motorun km sinden önce bakacağın bir çok konu var..km ikinci planda gelmekte.. örneğin kazası varmı yatmışmı sürekli bir sorunu varmı senin kullanımına uygunmu vs vs... bunların bir çoğunu sen anlayamayacaksın..bir çoğumuz gibi :):):):) o nedenle güvendiğin bir ustaya veya servise götürerek bunu anlayabilirsin.. 5000 - 6000 km lerde alacağın bir kymco seni aşırı mutlu edecektir diye düşünüyorum..
ben kymco dan önce sym ile de bayaa bir ilgilendim.. joyride da oldukça iyi güvenli ve sağlam bir motordur..onuda bir incele istersen..
arkadaşlar honda dylan demiş..oldukça sağlam ve seri bir motordur..henüz yolda bırakanını görmedim..uygun fiyatlı temiz bulursan oda güzel motordur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KYMCO 100.000 KM GARANTİSİ de var çokkk memnun kalcaksın .. Sahibinden.com a dak bende tavsiye ben aldımm KYMCO çok memnunum süper derim sana alll bana dua edeceksinnn 2 nci el sağlam bi usta bul ve baktır yada kymco super8 al ... ama önce içine sinsin herkesin görüşlerini dikkatte al !!!! ama sen neyi beğeniyosan onu al ...
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
4
saolun beyler dikkate alıcam başka motor öneren varsa paylaşırsa sevinirim
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
2
sym joyride 200 al arkadaşım sorunsuz iyi bir makina ve estetik görünümü var senide rahatlıkla taşır. Uzun yol cok rahat
2 kişi yaparsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
dylan'ın motoru çok güzel fakat genel olarak pek bilgim yok... kymco'nun bagajına da tam kask sığıyo bence önemli bi artı ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst