- Katılım
- 28 Ara 2004
- Mesajlar
- 30
ya kardeş ince ayarlar war olmazmı ama sen yapamazsın onu sağlam bi motorcu yapar oda ne olur; karbüratör içinde gaz pistonu war onun iğnesiyle oynanabilir aşağı yukarı kaldırılabilir..hava ayarı yapılır bunlar yapılır ama çok etkiliyeceğini sanmıyorum .....dedimya yapılır ama sağlam bi motorcu yapsın daha iyi our..basit bunlar...onun haricinde servise bakıma gittiğin zaman ve yağını kim değiştiriyosa sen mi kimse artık..double up al yağla birlikte koy..al işte basit bu ama sen aşağı inipte yaparsan bunları kötü sonuç getirebilir...