- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ben ufak çaplı bi kaza geçirdim ve motorsikletimde aynanın bağlı olduğu kütük geri döndü ve sol sinyaller ile el marşı çalışmıyor. Bunun sebebi nedir bilmiyorum. Eğer bursada olan bir kardeşim varsa bana yardimci olacak biri rica ediyorum stoplarda yanmıyor bu arada yoksa vuracak bi araba bana diye korkuyorum.