Satışı Olmayan Nedemek?

Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Valla bana pek inandırıcı gelmedi al bin vs. diyor ama ya çalıntı ya başka bir şey?:S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok Çalıntı değildir...Bukadarda cüretkar hırsız olamaz...Telefonu ismi cismi herseyı ortada,
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
176
ara bak kesin yurtdisindayim motoru yollayim diyecektir.tabiki senden 1100 ytl yi alarak sakin kanmayin
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Satışı olmayan = 1) Uzak dur 2) Macera arama 3) Dertsiz başına dert alma 4) Ucuz etin yahnisi yavan olur ..... anlamına gelir.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
56
bu adam bu motoru alıyor, ruhsatı arkadaşının üzerine çıkarıyor(niye) arkadaşına haciz geliyor... olay bu. ama ne alaka çözemedim
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
139
motor Hacizli oldugu için Yeni sAhibi Hak mahrumiyeti oldugu için üzerine alamıycak belkide o yüzden ucuzdur
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla aslı varsa al bin pakasız. parçalaını söküp satsan bile rahat 5 milyar para eder:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla aslı varsa al bin pakasız. parçalaını söküp satsan bile rahat 5 milyar para eder:cat:

:cat: Bi arayan yokmu... Hadi birisi arasın Ben pek beceremem tel konusmalarını:D Neymiş bi ögrenelım
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
plakası olsa en azında sorgulatırdık.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bana göre ,motorun üzerinde motorun değerinin çok üzerinde bir haciz var.şu an yakalaması yok ama alacaklı taraf icra dairesinden trafiğe yakalanması yönünde bir talimat alırsa , trafik çevirmelerinde , veya kazaya karışırsanız motoru elinizden alırlar.ilanı veren elemaman motor kiralamak yerine 1100 ytl vererek yakalanana kadar kullanın demek istiyor. yani yakalanırsanız ve motoru bağlatırsanız da hak iddia etmeyin demeye getiriyor.

Benimde aklıma bir kaç ihtimal geliyor. bu motoru bu şekilde alan olursa
1- ya parça parça söküp satacak.
2- ya polis çevirmesi olmayan çok sapa yerlerde binecek
3- motoru bir garaja gömüp haciz tarihinden itibaren 1 yıl geçmesini bekleyecek. eğer haciz yenilenmezse haciz düşer. bu sırada ruhsatı üzerinize alabilirsiniz
4- gözün karartıp yakalanma riskinide göze alarak arslanlar gibi binecek. yakalanırsada canım sağolsun diyecek
5-motor sahibince önce para istenecek ,motor sonra gönderilecek şeklinde bir anlşama yaparsanız ve parayı öderseniz. motor gelecek hayaliyle 1 hafta geçirdikten sonra dolandırıldığınızın farkına varıp üstüne içmek için bir bardak soğuk su arayacak.
6-eğer bu motor ruhsat sahibinin elinden hırsızlık veya gasp yoluyla çıkmışsa , fellik fellik avukat arayacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bana göre Deli Çerkes abi verdiğin şıklardan aklıma 5 ve 6 geliyor.:) Nedense yoksa hemen bir yerlerden bulup 1000liraya alrım:)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Bana göre ,motorun üzerinde motorun değerinin çok üzerinde bir haciz var.şu an yakalaması yok ama alacaklı taraf icra dairesinden trafiğe yakalanması yönünde bir talimat alırsa , trafik çevirmelerinde , veya kazaya karışırsanız motoru elinizden alırlar.ilanı veren elemaman motor kiralamak yerine 1100 ytl vererek yakalanana kadar kullanın demek istiyor. yani yakalanırsanız ve motoru bağlatırsanız da hak iddia etmeyin demeye getiriyor.

Benimde aklıma bir kaç ihtimal geliyor. bu motoru bu şekilde alan olursa
1- ya parça parça söküp satacak.
2- ya polis çevirmesi olmayan çok sapa yerlerde binecek
3- motoru bir garaja gömüp haciz tarihinden itibaren 1 yıl geçmesini bekleyecek. eğer haciz yenilenmezse haciz düşer. bu sırada ruhsatı üzerinize alabilirsiniz
4- gözün karartıp yakalanma riskinide göze alarak arslanlar gibi binecek. yakalanırsada canım sağolsun diyecek
5-motor sahibince önce para istenecek ,motor sonra gönderilecek şeklinde bir anlşama yaparsanız ve parayı öderseniz. motor gelecek hayaliyle 1 hafta geçirdikten sonra dolandırıldığınızın farkına varıp üstüne içmek için bir bardak soğuk su arayacak.
6-eğer bu motor ruhsat sahibinin elinden hırsızlık veya gasp yoluyla çıkmışsa , fellik fellik avukat arayacak.


peki atıyorum haciz istemcisi aslında bu adam olsa kendi arkadaşına haciz göndermiş olsa, motoru verdip parasını aldıktan sonra yakalatma çıkartıp motoru geri alsa alanda damacana damacana su içse :D:D:D
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Bu motoru adam 1100 TL ye nie satsın, hacizde gelmiş olsa çalındı ihbarı yapıp parçalatarak satsa en az 3000 TL ye yakın para geçer eline. Dolandırıcılık kokusu var bu işte.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
116
o makina geçen akşam sahibindende dolanırken rastlamıştım 11.000tl idi demekki ilanı yenilemiş bir sıfırı yazmayı unutmuştur.1000tl değil ben ona 5000 tl de veririm öle olsa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst