Satın Alacağım Motorda Sigorta Sorunu.. Çok Acil..

Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
14
Dostlarım herhese merhaba. Aranıza İstanbul'dan katılıyorum. Çok acil başlıklı konu açtığım için özür dilerim; ancak durum gerçekten acil.
Bugün 15:30'da satın alacağım motosiklet muayene edilip devir işlemleri tamamlanacaktı. Fakat motorun sigortası olmadığı ortaya çıktı. Satıcı sigortayı benim yaptırabileceğimi, satıştan sonra zaten bu sigortayı kullanmaya devam edeceğimi söylüyor. Ama hatırladığım kadarıyla sigorta kişiye has bir durumdu. Yani devirden önce yapılan sigortadan, satın aldığımda ben yararlanamıyorum ve tekrar sigorta yapmam gerekiyor diye biliyordum. Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim. Saygılar.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Devirden önce yaptıracağın sigorta senin hiçbir işine yaramaz hocam.
Önceki sahibinin adına olur.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Sakın sigorta yaptırmayın, zaten satış sonrası sigorta yaptırmak zorundasınız.
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
14
Çok teşekkür ederim Efendy06. Bu motor zaten yılan hikayesine döndü. Başka birşey bakayım artık..
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
Muayene ve sigorta olmadan motoru alirsaniz.atiyorum 5 ay geciktirdi sigortayi ve muayeneyi o zmn 200 liraya yaptiracaginiza 800 liraya yaptirirsiniz.ayni sekilde muayenede her gecen ay icin cezasi var saticidan once bunlari yaptirmasini isteyim muayene yaptirirken motorda sorun varsa bide ustune motorada masraf yapmak zorunda kalirsiniz
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
14
Sakın sigorta yaptırmayın, zaten satış sonrası sigorta yaptırmak zorundasınız.

Çok teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

Muayene ve sigorta olmadan motoru alirsaniz.atiyorum 5 ay geciktirdi sigortayi ve muayeneyi o zmn 200 liraya yaptiracaginiza 800 liraya yaptirirsiniz.ayni sekilde muayenede her gecen ay icin cezasi var saticidan once bunlari yaptirmasini isteyim muayene yaptirirken motorda sorun varsa bide ustune motorada masraf yapmak zorunda kalirsiniz

Evet muayene durumu sorunlu bir iş. Ama satıcıyla anlaşmıştık kendisi yaptıracaktı. İşte şimdi bir de sigorta olayı çıktı. Artık motordan da soğudum açıkçası, başka model bakacağım. Teşekkürler..
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
14
Evet mevzuat değişikliği oldu, onu biliyordum. Ancak bu sigorta durumu karşıktı benim için, onu da forumun yardım severliği sayesinde hallettik :)
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
dostum önce motorun sahibi sigortasını yaptırsın devirden sonra gidip sigortayı iptal ettiriyor kullandığı gün kadarı düşülüp parası geri iade ediliyor.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sigortası olmayan muayenesi bitmiş gitmiş makinaları napıcan zaten. disiplin sahibi doğru dürüst insanlarla alışveriş edin
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Bazı işlerde hayır vardır. Soğudum demişsin zaten. Eğer büyük fırsat fiyatlara almıyorsan vazgeç gitsin. Ha prosedür şöyle, satıcı sigortasını yaptıracak muayeneye götürecek, o muayeneden eksiksiz geçecek sonra size satacak. Satar satmaz gidip sigortasını iptal ettirecek. 200 lira verdiyse 190 ı hesabına geri yatacak. Büyük dert mi? Bence değil. Adam muayene randevusu alamaz muhtemel tek dert o. Yoksa varsa vaktin bekle. halletsin eleman sen de al motoru.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
sıkıntı yoktu hocam yaptırırdınız geri iptal ediip sizin adınıza cevırılırdı ben öyle yaptım..
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
14
Cevap veren herkese çok teşekkür ederim. Şimdi bu motoru bir bayan arkadaştan alacağım, kendisi ikinci sahibi, 1 yıl önce öğrenmek için almış ama sele yüksek geldiği için öğrenememiş, öyle depoda yatıp duruyordu. Akü aldık taktık çalıştırdık falan. Aslında temiz ama kullanılmadığı için sigorta, muayene hepsi hak getire. Ama konuştum geçici sigorta yaptırmış. Motor şuan muayenede. Eğer bu sefer de bir sorun çıkarsa almaktan vezgeçiyorum. Son bir şans vereyim dedim. Tabi satıcıya değil motora :)Herkese tekrar teşekkür ederim yardımlarınız için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst