Satılık pantolon ve bot!!!

Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
1
Motora gönül vermiş tüm arkadaşlara merhaba. 3 sene kadar Dragstar kullandıktan sonra evlendiğim için çok sevdiğim kızıma veda etmek zorunda kaldım. Motorumu sattığım için koruma ekipmanlarımı satıyorum. Bearing marka içi müflonlu pantolon ve çok fazla bearing marka botlarım satılıktır. Pantolonun dizlerinde de koruma bulunmakta. Birer takım eskittikten sonra yeni aldığım ekipmanlar olduğu için 3-4 kereden fazla kullanılmamıştır. İrtibat için
Tel :0539 616 06 90 Forumdan da bana ulaşabilirsiniz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst