- Katılım
- 3 Kas 2008
- Mesajlar
- 142
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
mart ayında almış olduğum kaskımı ihtiyaç fazlası olması nedeniyle satıyorum.
İlgili ilan
http://www.sahibinden.com/ls2_delta_cene_acilir_siyah_kask-_xl_beden-19WQQaXQQ15346034WQQpXQQdisplayitem
Görüşmek dileğiyle..
kask satılmıştır..
mart ayında almış olduğum kaskımı ihtiyaç fazlası olması nedeniyle satıyorum.
İlgili ilan
http://www.sahibinden.com/ls2_delta_cene_acilir_siyah_kask-_xl_beden-19WQQaXQQ15346034WQQpXQQdisplayitem
Görüşmek dileğiyle..
kask satılmıştır..
Son düzenleme: