- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar çok temiz makina 18000 km de her şeyi orjinal duruyor kazası yok ciziği yok 39lt ışıklı topcase var özel ön tur camı var saat gibi maşallah cup severler kaçırmasın 2250 ye düşürüdüm büyüteceğim için satıyorum
bütün bakımlar D&B motor da yapıldı evraklarıyla birlikte
http://www.sahibinden.com/en_uygun_en_temiz_innovaWQQaXQQ9629207WQQpXQQdisplayitem
bütün bakımlar D&B motor da yapıldı evraklarıyla birlikte
http://www.sahibinden.com/en_uygun_en_temiz_innovaWQQaXQQ9629207WQQpXQQdisplayitem
Son düzenleme: