Satılık Helix Vintage2 Yarım Kask 80TL (Sıfır)

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar, geçen sene net üzerinden bir siteden 69 euro ya aldığım Helix Vintage2 kaskımı hiç kullanmadım. dolapta öylece duruyor, çizik vesaire yok, mağazadan alındığı gibi duruyor yani kaska kefilim. fiyatına göre çok kaliteli ispanyol malı bir kask, alan arkadaş beğenmezse iade alırım. evde duracağına ihtiyacı olan biri alıp kullansın. inanın çok güzel bir kask, alan pişman olmayacaktır.:cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lix-vintage2-yarim-kask-sifir-47721450/detay/



Uploaded with ImageShack.us
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst