- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 798
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar, geçen sene net üzerinden bir siteden 69 euro ya aldığım Helix Vintage2 kaskımı hiç kullanmadım. dolapta öylece duruyor, çizik vesaire yok, mağazadan alındığı gibi duruyor yani kaska kefilim. fiyatına göre çok kaliteli ispanyol malı bir kask, alan arkadaş beğenmezse iade alırım. evde duracağına ihtiyacı olan biri alıp kullansın. inanın çok güzel bir kask, alan pişman olmayacaktır.:cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lix-vintage2-yarim-kask-sifir-47721450/detay/

Uploaded with ImageShack.us
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lix-vintage2-yarim-kask-sifir-47721450/detay/

Uploaded with ImageShack.us