Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 30 Eki 2009
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar montum çok temizdir.herhangi bir yırtılma deforme ws yoktur.monttan yana bır sıkıntım yok fakat paraya ıhtıyacım var bu yüzden satıyorum.
kollarda,belde,ve bileklerde sıkılık ayarı da var..
Medium Bedendir.
150 TL ye vericem hayırlısıyla.
İrtibat:[email protected]
kollarda,belde,ve bileklerde sıkılık ayarı da var..
Medium Bedendir.
150 TL ye vericem hayırlısıyla.
İrtibat:[email protected]