SATILIK aciliyeti yok ....

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
18
arkadaşlar ben alete güvendiğimden acele yok stoklar bitince nasıl olsa zam lı fiyattan satılcak bu motorlar :) ama şuan almak isteyen varsa bana ulaşsın ... daha fiyat bile belirlemedim ....

arkadaşlar foruma fazla takılmadım iş güç bende 150 KEEWAY SUPERLİGHT lik canavarın sahibiyim. fakat artık tarzımı belirledim ve racing almaya kara verdim . benim canavar 1200 km de bakımları tam yalnız iki gündür yağmur yedi ya içim giiti. :)
yeni motor için para gerekiyor malesef canavarı satıcam ilk motorumdu :) almak isteyen arkadaşlar [email protected] adresinden bana ulaşabilirler. daha fiyat belirlemedim ama alet iyi durumda rodajı iyi yaptığıma inanıyorum hala da devam ediyorum .... almak isteyen arklarınız varsa bana ulaşsınlar :) ikinciyi almak isteyende olursa neden olmasın :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İyide ne canavarı bu?

Van Gölü Canavarı mı? Yoksa Kasımpaşa Canavarı mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst