şasi numarası muayeneden kaldım

Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
47
arkadaşlar şasi numaramda 3 harf biraz yamuk olduğu için muayeneden kaldım sorum sadece şu ben bunu büzelttirebiliyorum ama muayeneye gittiğimde direk önceki kalma nedenim için bi evrak isteniliyormu yoksa muayene tekarından sonra sıra alıp girdiğimde numarayı düzelttirdikten sonra direk sorun çıkmazsa geçiyormuyum
demek istediğimi birdaha söyleyeyim tekrarını geçirdikten sonra birdaha sıra alıp gittiğim zaman önceki kaldığım neden karşıma geliyormu? cevap veren kişilere çok teşekkür ediyorum
 
Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
47
motor mondial 250 cross kardeş durumumuzda aynı değil benim kağıdıma adam direk şasi numarası değiştirilmiş yazdı kaza yapmıştım ilk aldığımda biraz eziklikler vardı şası no su yazan borunun orda bide 3 harf biraz yamuk görünüyor bu yüzden şasi numarası değiştirilmiş yazdı ağır kusur ile kaldım makine mühendisler odasına gideceksin dedi orjinal belgesi alcaksın dedi ama sordum 2 bine yakın masraf çıkabilir dediler bende gitmedim yazıyı felan biraz düzelttirdimde şimdi muayeneye girince bana acaba orjinal belgesi soracakmı yoksa direk noya birdaha bakıp olduysa geçircekmi bunu merak ediyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

yokmu bilgisi olan arkadaşlar?
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
belge istendiyse özellikle belgeye bakacaklardır
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Şasi numarası muayenede en önemli noktalardan biridir.aracın kimlik numarasıdır.muayene tekrarına gittiğinde sonradan yaptığınız düzeltme işlemi mükemmel dahi olsa yetkisiz kişilerin müdahalesi uygunsuzluktur.mecburen MMO gidip tetkik yaptıracak onlardan alacağınız resmi yazıyla onların belirttiği yere numara vurulacak,kendi yapacağınız düzeltme vs işleri şüphe çeker, çalıntı vs olma olasılığını düşündürür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst