- Katılım
- 21 Kas 2018
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar şasi numaramda 3 harf biraz yamuk olduğu için muayeneden kaldım sorum sadece şu ben bunu büzelttirebiliyorum ama muayeneye gittiğimde direk önceki kalma nedenim için bi evrak isteniliyormu yoksa muayene tekarından sonra sıra alıp girdiğimde numarayı düzelttirdikten sonra direk sorun çıkmazsa geçiyormuyum
demek istediğimi birdaha söyleyeyim tekrarını geçirdikten sonra birdaha sıra alıp gittiğim zaman önceki kaldığım neden karşıma geliyormu? cevap veren kişilere çok teşekkür ediyorum
demek istediğimi birdaha söyleyeyim tekrarını geçirdikten sonra birdaha sıra alıp gittiğim zaman önceki kaldığım neden karşıma geliyormu? cevap veren kişilere çok teşekkür ediyorum