- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 524
Arkadaşlar,Burak'la biraz önce konuştum,bu duruşmaya gidemediğim için son derece üzgünüm.Ne yazıkki ilk duruşmada daha kalabalıktık,bu sefer sayımızın az olmasından cesaret alarak bazı tatsız olaylar yaratmışlar.Burdan hepinize sesleniyorum sayın adminler,sayın modlar diğer sitelerin yöneticileriyle sizin iletişim ortamınız haliyle bizlerden çok daha değişik,lütfen 3 Martta olacak duruşma için sizler gerekli organizasyonu yapın,gerek merhum Sarp kardeşimiz gerekse bugüne kadar kaybettiğimiz arkadaşlarımızın anısına en azından bu olayda birlik ve beraberliğimizi gösterme olanağı bulalım.
Sayın yöneticilerimize saygılarımla.
Sayın yöneticilerimize saygılarımla.