- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 326
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar sarnıç buluşması çok güzel geçti...Hele ortam çok güseldi.Çamların arasında güzel bir gece geçirdik.Terales arkadaşımızın sayesinde böyle güzel bir yeri görmüş olduk.Ona burdan tüm orda olan arkadaşlar adına teşekkürler ediyorum :cat: Biralarımızda çok güseldi buz gibi bol köpüklü :cherry: Bu arada ucuzluğuda çok güzel fıçı bira 2 lira gayet ucuz:cat:
Buluşmamızdan bir kaç resim devamı vardır umarım:cat:
Bana bu kadar ulaştırıldı.Daha gelirse dewam ederiz :bounce:
Buluşmamızdan bir kaç resim devamı vardır umarım:cat:
Bana bu kadar ulaştırıldı.Daha gelirse dewam ederiz :bounce: