şanzımanla ilgili (saçma gelebilir)

Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
74
arkadaşlar motorsikletim 110cc yamaha crypton r u motorsiklet 4 vites bu nu 5 yapabilirmiyiz böyle bir ihtimal varmıdır acaba?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yapabilirisin belki ama yapacağın sırf masrafla 5 vitesli alırsın :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olanaksız.Saçma gelmemesi için nedenin var mı.:wiinkk:

Modifiye derken.
 
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
74
işte silindir büyütme fln e busefer motr 5 olursa daha mı iyi olur gibi şeylet aklımda varda o yüzden sormuştum :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satıp innova 125 almak daha mantıklı. Cupların modifiye parçaları Yunanistan'da var.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Sırf imkansız lafından hoşlanmadığım için belki yapabilirsin dedim :) yoksa neredeyse imkansız.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Yapılabilir, ama yapmaya değmez. Harcayacağın parayla 5 vites motor alırsın zaten.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
olmaz diye bir şey yok ama trakya ve istanbul cevresindeki tamirciler uğraşmadan para kazanmak istedikleri için kendin yapman veya adana konya gibi yerlerde dağa işin eğli modifiye üzerine uğraşan tamirci bulup bi cuval para dökmen lazım o zaman olur
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
valla arkadaşım bu tür işleri adana-gaziantep-manisa-hatay illerinde yapan ustalar var

şuan cg125(breton-uag-asya) bu motorlara adana da 6 ileri atıyorlar
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
33
Satıp innova 125 almak daha mantıklı. Cupların modifiye parçaları Yunanistan'da var.

innova sanki 5 vitesli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 ----------

arkadaslar buna benzer bi soruda benim kafama takılıyor , 96 model jawa 350 twinsport almayı düşünüyorum , twinsportun kasası çok hoşuma gidiyor ama malum yaktığı benzin ortada, acaba 2 zamanlı olan motorunu 4 zamanlıya çevirmek mümkünmü ? eğer mümkünse maliyeti ne olur?
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
ön dişliyi büyüt arkayı küçült 5. vites takmış gibi hızlanır,:)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ön dişliyi büyüt arkayı küçült 5. vites takmış gibi hızlanır,:)

kardeş motorun vitesi 4 yada 5 olması hızında fazla bir etki yapacağını sanmıyorum sadece 5 vitesli motorlar 4 viteslilere göre yokuşda daha iyi çeker ve ara hızlanmaları daha seri olur o kadar dişli değiştirmeyle öğle ahım şahım bir hız artışı olmaz
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Hangisi iyiyse onu yazdım.


Dişliyle oynama. Mühendismisin.:wiinkk:

ben yaptım oldu 100 lük cub ın ön dişliyi bir diş büyüttüm çekisi çok düştü. onuda sıkıştırma basıncını arttırarak hallettim basınç oranını 9-1 den 9.4-1 yaptım son hızı 80 km den 92 km ye çıktı hp si de 0.8 ila 1.2 arttı hasaplarıma göre dinamometreye sokup ölçme imkanım yok çorluda:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------

innova sanki 5 vitesli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 ----------

arkadaslar buna benzer bi soruda benim kafama takılıyor , 96 model jawa 350 twinsport almayı düşünüyorum , twinsportun kasası çok hoşuma gidiyor ama malum yaktığı benzin ortada, acaba 2 zamanlı olan motorunu 4 zamanlıya çevirmek mümkünmü ? eğer mümkünse maliyeti ne olur?

sahibinden.com da cıkma motorlar var 400-500 cc cıkma motor bul taktır olur mesala f 650 yada cbf 500 gibi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ben yaptım oldu 100 lük cub ın ön dişliyi bir diş büyüttüm çekisi çok düştü. onuda sıkıştırma basıncını arttırarak hallettim basınç oranını 9-1 den 9.4-1 yaptım son hızı 80 km den 92 km ye çıktı hp si de 0.8 ila 1.2 arttı hasaplarıma göre dinamometreye sokup ölçme imkanım yok çorluda:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------



sahibinden.com da cıkma motorlar var 400-500 cc cıkma motor bul taktır olur mesala f 650 yada cbf 500 gibi

sıkıştırma oranını nasıl arttırdınız silindir üst kapağını mı taşladınız
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
sıkıştırma oranını nasıl arttırdınız silindir üst kapağını mı taşladınız

evet 17 mikron
bu değer 97 cc 9/1 sıkıştırma basıncı için geçerli kitapcığında yazar bu oran
daha fazla kesinlikle taşlamayın
bunu yapınca hızı değil güçü artar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst