- Katılım
- 7 Şub 2008
- Mesajlar
- 270
- Konu Yazar
- #1
çoğumuz farkedilebilmek için kornayı kullanma ihtiyacı duyarız ama bazen o ince diit sesi yeterli olamıyor.orjinal kornanın kablo papuçları oksit yaptığında kornayı komple değiştirmeye karar verdim.7 liraya 2 adet 510hz korna aldım.bunlara birde 8 liraya sanel in titreyen korna rölesini ekledim.ilk montajda bi sorun yoktu fakat iş bitip motoru çalıştırdıktan sonra yükselen voltajdan dolayı röle çok hızlı çalışmaya başladı.bende röleyi bugün modifiye edip sizle paylaşmak istedim.
rölenin buton girişine 14 Volta yükselen gerilimi düşürmek için 7812 ve ardına kondansatör ekledim.sorun çözüldü.
motosiklete montajı basit.kornanın (+) ucunu söküp (85) e girdim.(85) le (30) u kısadevre yaptım.(86) ya şaseden (-) girdim.korna çıkışları olan (87) ler kendi içinde zaten kısadevre,boşta kalan korna (+) uçlarını buraya girdim.
NOT:hava basınçlı gibi yüksek akım çeken kornalarla kullanılacaksa (85) e mevcut korna tesisatının (+) ucu girilip (30) a biraz daha kalın kabloyla sigorta aracılığı ile aküden (+) girilmelidir.bazı forumlarda arkadaşlar sıkıntı yaşamışlar,umarım burdan yardımcı olabilmişimdir.kolaygele.
video






rölenin buton girişine 14 Volta yükselen gerilimi düşürmek için 7812 ve ardına kondansatör ekledim.sorun çözüldü.
motosiklete montajı basit.kornanın (+) ucunu söküp (85) e girdim.(85) le (30) u kısadevre yaptım.(86) ya şaseden (-) girdim.korna çıkışları olan (87) ler kendi içinde zaten kısadevre,boşta kalan korna (+) uçlarını buraya girdim.
NOT:hava basınçlı gibi yüksek akım çeken kornalarla kullanılacaksa (85) e mevcut korna tesisatının (+) ucu girilip (30) a biraz daha kalın kabloyla sigorta aracılığı ile aküden (+) girilmelidir.bazı forumlarda arkadaşlar sıkıntı yaşamışlar,umarım burdan yardımcı olabilmişimdir.kolaygele.
video






Son düzenleme: