Samsunda İlkkez!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun sabah 10 Gibi Motorla biras dolaşmaya çıktım,Tam bulvar yoluna inecektim ki,''aman allahım,o nee!!'' Kocaman bi Honda,Galiba goldwing,Arkasında birtane daha,onun arkasında suzuki Burgman Ve onun arkasında bir honda daha,Yahu apışıp kaldım,Marka ve modeller belkide yanlıştır ve sayı olarakta 4-5 kişiler,eşleriyle birlik..Yolun ortasında durdum onlara bön gibi ağzım açık bakıyorum Çünkü samsunda ilkkez rastgeldim böyle bi gruba Hatta canlı olarak ilkkez gördüm ve muhtesem bi görüntüydü,Burada resimlerden takipediyorum fakat canlı olması bambaşka,sayı olarak fazlada olmamalarına ragmen çok etkiledi beni,(samsunda çuğu kez serseri tiplerin saçma sapan motorlarla gezmelerini gördüğümden ötürü alışık bidurum değil,Akşam gelin bakın coğu kişinin farı bile yanmıyor burda...neyse,en arkadaki şoförün yolcusu bayan,o halimi gordu galıba bıraz gulumseyerek baktı,elinde kamera vardı ama umarım cekmemıstır o dumur goruntumu zaten o sıra arkama araba felan gelmıs,bida gittim,bian acaba gitsemmi arkalarından dedim ama yok artık sonra vazgectım.Bu zat-ı muhterem büyükler acaba bu sitedeler mi?çektikleri resimleri burdamı paylasıyolar artık takıpederek öğrencem,Saygılar...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
hacı o adamların peşinde bir de audi a6 olacak. siyah renkli. aşağı yukarı her 2 3 ayda bir yollarda görürsün onları. otoban geçen her yerden geçerler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç dikkat etmedim araca,demek sürekli bi tur halindeler,Sen istanbulda mı rastladın?
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
hayır daha önce bir kere edirne tarafında başka bir zaman bolu gerede civarında yine bir keresinde boludan istanbul istikametine rastlamıştım.
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
23
hacı o adamların peşinde bir de audi a6 olacak. siyah renkli. aşağı yukarı her 2 3 ayda bir yollarda görürsün onları. otoban geçen her yerden geçerler.

Bu nasıl bir istihbarat ağıdır yahu teşkilattan mısın?:) Takdir ettim cidden :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tv de ilk kez..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst