- Katılım
- 5 Ağu 2006
- Mesajlar
- 282
33 yıl sonraki bir muhabbetten alıntı :
FB'li : 50. şampiyonluğu kazandık. Artık sıkmaya başladı
GS'li : Olsun, biz de ilk defa UEFA kupasını kazanmıştık. Gerçi sonra aynı UEFA bizi bi takım maddi kriterlerden sebep Avrupa kupalarına almadı ve 2. lige düşürdü.
Ama yine de en önemli olay, UEFA kupası kazanmak, dedem öyle diyo...
BJK'li : Eğer bizim başkanın karısının amcası UEFA başkanı olursa, biz de kazanacağız o kupayı...
Ledo hocam süper olmuş :queen: :queen: :queen:
