Neticede FB şampiyon oldu.
Olmadan önce de GS'yi de yendi, BJK'yi de TS'yi de...
Tebrik etmek istemeyen etmez. Ama başlığa bakıyorum da içinde tebrikten çok hazımsızlık var. Biz her sene şampiyon olalım, Bazı GS'liler de hep aynı masalı anlatıp dursun.
anlamıyorum bu beşiktaş'lilari,galatasaray'lıları bu öfke neden tebrik etmek zorlarınamı gıdıyor 100 yıl şampiyonlugu tum fenerbahce camiyasına hayırlı ugurlu olsun ..........
BİR GÜN HERKES FENERBAHCELİ OLACAK
lig bitemdeen belli olmaz gecen sene gördük
ozgur gezmekten takip edemiyoki gundemi :queen: :queen: :queen:hiç kimsenin tebrik etmesine falan ihtiyacımız yok aydemir kardeş herkes tabeleya baksın..biz bu şampiyonluğu
selçuk dereli,,haluk ulusoy ve mhk ye kapak yapıyoruz .hediyemiz olsun onlara tabi hazmedebilirseler.
özgür sen uzaydanmı yazıyon lig bitti yaw
hele bi gidin avrupaya,cekin sifiri,bu topici ozel olarak hortlatcam ve yazi yazanlara teker teker ozelden mesaj cekerek okumalarini isteycem.eger okuyabileceklerse.
agzinizdan dusurmuyonuz diyosunuz uefa kupasini super kupayi,sizde 0'i almak yerine kupayi alin bir gun,o zaman sizde konusun,
hiç kimsenin tebrik etmesine falan ihtiyacımız yok aydemir kardeş herkes tabeleya baksın..biz bu şampiyonluğu
selçuk dereli,,haluk ulusoy ve mhk ye kapak yapıyoruz .hediyemiz olsun onlara tabi hazmedebilirseler
olmaz ummet abi neden hediye edelim haluk ulusoy denen şahsa gelek o şampiyonlu kupasını bıze kadiköyde verecek gele bilirse şayet bız bu sezon hakemleri,haluk ulusoyu ve onun yandan tutmalarınıve tabi yıldırım demirövenıde bir güzel zorlada olsa yendik bız bu şampiyonlugu sonuna kadar hak ettık kım nederse desın ŞAMPİYON FENERBAHÇE:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
ELINT' Alıntı:duyduguma göre fenerli olmayanı mod yapmıyorlarmış:mrgreen:
abi bende isterim ulke puani icin ama sonuc ortada.gdeceksiniz ve geleceksiniz baska sonuc olmayacak eminim.bende sevinirim fener avrupada irseyler yapsa ama fener icin bunlar daha erken hayaller.bizim avrupada sıfır çekmemiz bir türk olarak hoşuna giderse sen merak etme sıfırda çekeriz altınıda.ha ama sen başarıya çamur atıyorsan o başka bizim cimbomun samax 5.0 zaferinden sonra gözümüzden yaş gelmişti .ama sen onları nerden hatırlıcan:silent:
bence sen fazla uzağa gitme tabelaya bak istersen.
BİR GÜN HERKES FENERLİ OLACAK . Tüm fenerbahçeli ve futbolu sevenlerin şampiyonluğunu kutluyorum. Yeni sezonda görüşmek üzere[/QUOT
![]()
EVET ÇOK DOĞRU BİR GÜN HERKEZ FENERLİ GERİ KALAN 364 GÜN CİMBOMLU OLACAK
![]()
:mrgreen:
:cherry: O BİR GÜNDE BELKİ AVRUPADA OYNARSA DİYELİM GÖNÜLLER HOŞ OLSUN:cherry:
:cat: Genede her zaman BİR ASLAN yatıyo gönlümüzde bu bizim farkımız cik cik demek yerine son nefeste bile kürklemeyi eylerim :cat:
farkımız boşa gitmesin fenerli arkadaşları tebrik ederim
Avrupa'dan bi nal toplamadan gelin de ayakta alkışlayalım sizi :bounce:Son 4 yıldır en iyi dereceniz 2.'lik mi şimdi sizin? :mrgreen: