Şampİyonuz..tebrİkler İÇİn Siraya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Pardon ama neyi kutluyoruz, sonuç zaten bu olacaktı başka yolu mu var..:cherry:
Bir söz var "Şampiyon belli, ikinci kim?" :cherry: :bounce:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
BİR GÜN HERKES FENERLİ OLACAK . Tüm fenerbahçeli ve futbolu sevenlerin şampiyonluğunu kutluyorum. Yeni sezonda görüşmek üzere
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Neticede FB şampiyon oldu.

Olmadan önce de GS'yi de yendi, BJK'yi de TS'yi de...

Tebrik etmek istemeyen etmez. Ama başlığa bakıyorum da içinde tebrikten çok hazımsızlık var. Biz her sene şampiyon olalım, Bazı GS'liler de hep aynı masalı anlatıp dursun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Neticede FB şampiyon oldu.

Olmadan önce de GS'yi de yendi, BJK'yi de TS'yi de...

Tebrik etmek istemeyen etmez. Ama başlığa bakıyorum da içinde tebrikten çok hazımsızlık var. Biz her sene şampiyon olalım, Bazı GS'liler de hep aynı masalı anlatıp dursun.

:cat: :cat: :rendeer: :cat: :flower: :flower: ::sapka:: ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::alkiis:: :thumleft: :thumleft: ::stretche ::tutkuy:: ::cheeeeer ::thanks: ::thanks:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bi galatasaray taraftarı olarak bütün fenerli arkadaşları canı gönülden kutluyorum...şampiyonluk analarının at sütü gibi helal olsun...BJK'ji bilemem ama GS'nin şampiyon olmasını hiç istemezdim...bizim meşhur fenerli ve zavallı başkanımız bu sefer yine başarılıyız diyip takıma transfer yapmayıp eldeki para edenleride satardı ve seneye 10.sıraya oynardık...koskoca Galatasaray'ı bitirdi yazık çok yazık...

bu arada ligimizin kaliteside iyice düştü arkadaşlar...4 büyüklerin hepsi avrupada nal topluyo yazık çok yazık...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

anlamıyorum bu beşiktaş'lilari,galatasaray'lıları bu öfke neden tebrik etmek zorlarınamı gıdıyor 100 yıl şampiyonlugu tum fenerbahce camiyasına hayırlı ugurlu olsun ..........

BİR GÜN HERKES FENERBAHCELİ OLACAK

hiç kimsenin tebrik etmesine falan ihtiyacımız yok aydemir kardeş herkes tabeleya baksın..biz bu şampiyonluğu
selçuk dereli,,haluk ulusoy ve mhk ye kapak yapıyoruz .hediyemiz olsun onlara tabi hazmedebilirseler.

lig bitemdeen belli olmaz gecen sene gördük

özgür sen uzaydanmı yazıyon lig bitti yaw
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hiç kimsenin tebrik etmesine falan ihtiyacımız yok aydemir kardeş herkes tabeleya baksın..biz bu şampiyonluğu
selçuk dereli,,haluk ulusoy ve mhk ye kapak yapıyoruz .hediyemiz olsun onlara tabi hazmedebilirseler.



özgür sen uzaydanmı yazıyon lig bitti yaw
ozgur gezmekten takip edemiyoki gundemi :queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

hele bi gidin avrupaya,cekin sifiri,bu topici ozel olarak hortlatcam ve yazi yazanlara teker teker ozelden mesaj cekerek okumalarini isteycem.eger okuyabileceklerse.
agzinizdan dusurmuyonuz diyosunuz uefa kupasini super kupayi,sizde 0'i almak yerine kupayi alin bir gun,o zaman sizde konusun,

bizim avrupada sıfır çekmemiz bir türk olarak hoşuna giderse sen merak etme sıfırda çekeriz altınıda.ha ama sen başarıya çamur atıyorsan o başka bizim cimbomun samax 5.0 zaferinden sonra gözümüzden yaş gelmişti .ama sen onları nerden hatırlıcan:silent:
bence sen fazla uzağa gitme tabelaya bak istersen.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hiç kimsenin tebrik etmesine falan ihtiyacımız yok aydemir kardeş herkes tabeleya baksın..biz bu şampiyonluğu
selçuk dereli,,haluk ulusoy ve mhk ye kapak yapıyoruz .hediyemiz olsun onlara tabi hazmedebilirseler

olmaz ummet abi neden hediye edelim haluk ulusoy denen şahsa gelek o şampiyonlu kupasını bıze kadiköyde verecek gele bilirse şayet bız bu sezon hakemleri,haluk ulusoyu ve onun yandan tutmalarınıve tabi yıldırım demirövenıde bir güzel zorlada olsa yendik bız bu şampiyonlugu sonuna kadar hak ettık kım nederse desın ŞAMPİYON FENERBAHÇE:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
bir fenerbahçeli ama fanatik olmayan bir taraftar olarak tüm fenerbahçelilerin şampiyonluğunu kutluyorum. Hayırlı uğurlu olur inş.Seneye tekrarını isteriz
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
bizim avrupada sıfır çekmemiz bir türk olarak hoşuna giderse sen merak etme sıfırda çekeriz altınıda.ha ama sen başarıya çamur atıyorsan o başka bizim cimbomun samax 5.0 zaferinden sonra gözümüzden yaş gelmişti .ama sen onları nerden hatırlıcan:silent:
bence sen fazla uzağa gitme tabelaya bak istersen.
abi bende isterim ulke puani icin ama sonuc ortada.gdeceksiniz ve geleceksiniz baska sonuc olmayacak eminim.bende sevinirim fener avrupada irseyler yapsa ama fener icin bunlar daha erken hayaller.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sl5903.jpg
sl5904.jpg


YAAAAAAAŞAAAAAAAAAAAAAAAA FENERBAAAAHÇEEEEEEEEEEEE...
:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizler stadlara kufretmeye giden taraftarlar olarak (isteyen uzerine alinabilir), tebrik etmek lutfunda bile bulunmayi beceremiyoruz.. 17 > 16 diyorum sadece :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ah be abiciim geç kaldım ama yine de şampiyonLuk hepimizee hayırLı uğurLu olsun :queen:

 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
BİR GÜN HERKES FENERLİ OLACAK . Tüm fenerbahçeli ve futbolu sevenlerin şampiyonluğunu kutluyorum. Yeni sezonda görüşmek üzere[/QUOT

:p :p EVET ÇOK DOĞRU BİR GÜN HERKEZ FENERLİ GERİ KALAN 364 GÜN CİMBOMLU OLACAK :p :p :mrgreen:



:cherry: O BİR GÜNDE BELKİ AVRUPADA OYNARSA DİYELİM GÖNÜLLER HOŞ OLSUN:cherry:



:cat: Genede her zaman BİR ASLAN yatıyo gönlümüzde bu bizim farkımız cik cik demek yerine son nefeste bile kürklemeyi eylerim :cat:

farkımız boşa gitmesin fenerli arkadaşları tebrik ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Fenerbahçe şampiyon olur ve her sene aynı sohbetler döner. Yok Türkiye kupası, yok süper kupa...

Bir kerede siz şampiyon olun. :p
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
33 yıl sonraki bir muhabbetten alıntı :

FB'li : 50. şampiyonluğu kazandık. Artık sıkmaya başladı

GS'li : Olsun, biz de ilk defa UEFA kupasını kazanmıştık. Gerçi sonra aynı UEFA bizi bi takım maddi kriterlerden sebep Avrupa kupalarına almadı ve 2. lige düşürdü.
Ama yine de en önemli olay, UEFA kupası kazanmak, dedem öyle diyo...

BJK'li : Eğer bizim başkanın karısının amcası UEFA başkanı olursa, biz de kazanacağız o kupayı...
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst