Şampiyon Sofuoğlu 'na muhteşem karşılama

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Dünya Supersport Şampiyonası'nda 2010 sezonunu genel klasmanda zirvede tamamlayarak dünya şampiyonu olan milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Sabiha Gökçen Havalimanı'nda büyük bir coşkuyla karşılandı.

Ailesi, yakınları ve İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürü Tamer Taşpınar tarafından çiçeklerle karşılanan Milli Sporcu, daha sonra basın toplantısı odasında gazetecilerle duygularını paylaştı.

2010 sezonun kendisi için kolay geçmediğini ifade eden şampiyon sporcu," Sezona sakat başladım. Sezon ortasına kadar uygun olmayan motosikletle yarıştım. 9. yarışta rakiplerimden biri sakatlandı. Son yarışta ihtiyacım olanı biliyordum ve şampiyon olmasını bildim. Dünya Şampiyonu olacağımı tahmin ediyordum. 13 yarışın hepsinde podyumda olacağımı tahmin etmemiştim. Böylesine zorlu maratonun ardından şampiyonluğa ulaşmak umut verici" diye konuştu.

Medyada hakkında çıkan haberler konusunda da konuşan Kenan Sofuoğlu, ödül peşinde koşmadığını belirterek, şunları söyledi:

"Benim hakkında haberler ve söylentiler var. Bundan üzüntü duyuyorum. Hayatım boyunca asla ödül peşinde koşmadım. Spor Toto'dan bana verilen trilyonlarca parayı almayan benim. Böyle bir insan ödül peşinde koşar mı. Benim bir sıkıntım yok. Hayalim olan kavukla dünya şampiyonluğu turu atmaktı bunu yaptım" Kenan Sofuoğlu, kendisine destek veren yöneticilerin hepsine ise teşekkür etti.

Basın toplantısının bitiminde Kenan Sofuoğlu, omuzlarda taşınarak dışarıya kadar çıkarıldı. Dışarda toplanan kalabalık tezahürat yapıp, meşaleler yakarak Kenan Sofuoğlu'na sevgi gösterisinde bulundu. Memleketi Sakaryaspor'un formasını giyerek bir aracın üzerine çıkan Kenan Sofuoğlu, kendisine karşılamaya gelenlere teşekkür etti.

[flv]http://videolar.haberler.com/138/dunya-sampiyonu-milli-motosikletci-sofuoglu-dunya.flv[/flv]


1_d.jpg


10_d.jpg


11_d.jpg


274520101005103417799.jpg


639320101005103425750.jpg


540520101005103432409.jpg


858220101005103439538.jpg


983920101005103445672.jpg


737220101005103451527.jpg


918620101005103456626.jpg


719520101005103503918.jpg


959320101005103516860.jpg


167920101005103522117.jpg


816520101005103509837.jpg
 

Ekli dosyalar

  • kenankarsilama.jpg
    kenankarsilama.jpg
    16.6 KB · Görüntüleme: 3,655
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Süper karşılama olmuş, ellerinize emeğinize tekerinize sağlık Erhan amca ...
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
gerçektende çok güzel bir karşılama olmuş herkese teşekkürler
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Helal olsun Kenan Sofuoğlu
mütevaziliğinle gönlümüzde yer ediniyorsun hergün
inşallah böyle devam eder başarılarına başarı katarsın
tekrar tebrikler
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Aşırı güzel karşıladık ya :D Hava limanı çıkışında kimse olmayınca üzüldüm tabi..Kenan geldi bir iki slogan attık basım toplantısı alanına gittik kenan basın açıklaması yaptı bayada bi ilgi vardı basından :D Bende aradan sıyrılıp grdim tabi basım toplantısına :D en öne geçtim :D: Basım toplantısı bitti Kenan abi sonuna kadar destekliyoruz seni çok seviyoruz dedim . el sıkıştın saol canım dedi :D sonra bi abi geldi kenan dışarıda milleti zor tutuyoruz hadi gel :D Kenan'ı çıkışa taşıdık az kalsın kafasını çarpıyodu son anda uyardık :) sonra dışarıya çıtkın aboww :D Kırmızı fişekler bi çoşku bi heyecan: D O kadar ilgi vardıki kenan zor Hammer'a çıktı :D Bir iki bir şey söyledi hoş motor sesinden bir şey duyulmuyordu :D Havalimanı Futbol sahasına döndü bi baktım cevik kuvvet falan var .heralde dediler bunlar burayı yıkacak :D sonra kenan arabasına geçti herkezi selamladı sakarya'ya yolduluk yaptı :) arkasındanda t abi 10 tane falan Racing motor takıldı :)) Çok güzeldi gerçekten orda olmayan çok şey kaçırdı :D
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Adama ülkemiz sporcusu olduğunu hissettiren güzel bir karşılama olmuş. Katılan herkese teşekkürler.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Adama ülkemiz sporcusu olduğunu hissettiren güzel bir karşılama olmuş. Katılan herkese teşekkürler.

Kesinlikle sana katılıyorum en azından burda o kadarda yalnız olmadığını yüreğimizin onunla birlikte çarptığını gösteren bir karşılama olmuş ve sonuna kadar hakkediyor hatta daha fazlasınıda.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst