....::::: ŞAMPİYON GALATASARAY :::::.....

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
sampiyon-galatasaray-02-jpg.34793




Tebrikler GALATASARAY.. Lütfen çatışma ortamına çevirmeyelim.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
bir galatasaraylı olarak çok mutlu ve gururluyum..bu sezondan umutlu değildim ama inancımız ve birlikteliğimiz sayesinde tüm engelleri geçerek nihayi sonuca ulaştık..çok iyi fıtbol oynadığımızı söyleyemem ama bizden daha kötü olanlarda zaten sıralamada kendini daha iyi gösteriyor.

4.yıldız ve şampiyonluk bir yana ligimiz maalesef çok kalitesiz,lokal başarılar sadece bir araç v easıl amaç avrupada başarılı olmak ise kendi ligimizin kalitesini artırmamız lazım...bakalım yabancı kısıtlaması kalktı yeni sezonda nasıl bir lig izleyeceğiz hep beraber merak ediyorum..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Katılıyorum, gerçekten çok kalitesiz bir ligimiz var. Ama boğaziçi köprüsünün renklerini sarı kırmızı görmek de gurur verici.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
taraftarımız ve taraftarlar çok kötüler. dün galatasarayın sevinci adına merkeze çıktım, sarıgaziyi bilen bazıları bilir ellerinde sopalı fenerbahçe formalı 20 kişi yolu kapamışlar :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Olacak bunlar her yerde var boşverelim Takalım yıldızımızı yürüyelim geçelim :)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328

http://www.fotospor.com/haber-rizespor-cumhurbaskani-erdogani-ziyaret-etti-183456

Rizespor'da ziyaret etmiş ama adamlar kümede kalma savaşı verdiler tüm yıl :p

Fenerbahce hak etmedi. Ligin son sıralarındaki takımları yenemezsen,33 haftada 71 puan gibi bir vasat puan toplarsan malesef sampiyon olamazsın. Aziz Yıldırım kurumsal imaj,kurumsal kimlik konularını üst seviyelere taşısa da futbol takımı malesef olduğu yerde sayıyor.
Ligin durumu içinde bakınız :p
640x480_9088yigit-ozgur-karikaturleri-076.jpg


Amaan bize ne :p Parayı çuvalla götüren bunlar,tasası bize düşmüş.
Gs'yi tebrik ederim.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Dün akşam benim galatasaraylı arkadaşlarım toplanıp diğer galatalılarla buluşmuşlar aralarına bir tane fener bayraklı adam girmiş az daha adamı döveceklermiş,Seviyorum la memleketimi, b*ktan konulara kavga ediyorlar :queen:
Tebrik ederim :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Gelen giden dörtledi ve sonunda şampiyonluk geldi ama kadıköy'de kaldırdığımız kupa bir başkaydı beyaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst