bir galatasaraylı olarak çok mutlu ve gururluyum..bu sezondan umutlu değildim ama inancımız ve birlikteliğimiz sayesinde tüm engelleri geçerek nihayi sonuca ulaştık..çok iyi fıtbol oynadığımızı söyleyemem ama bizden daha kötü olanlarda zaten sıralamada kendini daha iyi gösteriyor.
4.yıldız ve şampiyonluk bir yana ligimiz maalesef çok kalitesiz,lokal başarılar sadece bir araç v easıl amaç avrupada başarılı olmak ise kendi ligimizin kalitesini artırmamız lazım...bakalım yabancı kısıtlaması kalktı yeni sezonda nasıl bir lig izleyeceğiz hep beraber merak ediyorum..