Sametrix (Samet) Arkadaşımızın Yeni Motoru

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
herkese teşekkürler arkadaşlar topic için tamere motora baktıracak usta bulmama yardımcı olan salih abiye(yalnız kurt) özellikle teşekkürler.apacheyi değerinde takas yaptım bu yüzden çok uygun oldu motorun isimini hem sarışın hem ateşli hemde motor olmasından dolayı paris koydum :D

Senin bu motoru almaktaki amacın baskaymıs :p
Sen simdi uzerinden her indiginde abdest te alırsın :mrgreen:
yedek depo falan alsaydın sametcigim ne olur ne olmaz dozu fazla kacırırsan diye :p
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Senin bu motoru almaktaki amacın baskaymıs :p
Sen simdi uzerinden her indiginde abdest te alırsın :mrgreen:
yedek depo falan alsaydın sametcigim ne olur ne olmaz dozu fazla kacırırsan diye :p

:cherry: valla sadece benzerlik yahu ben kawasaki diye aldım ayrıca az önce öğrendim paris aynı zamanda yunan mitolojisindek bir karaktermiş manasını orayada çekebiliriz yani :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kaza bela vermesin allah (=

sarı rengide baya güzelmiş görmemiştim daha önce
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Samet üyelik bilgilerindeki motosikleti bölümüne de bi el at kardeşim. Yoksa millet bu konu başlığını düzmece zannedip beni afaroz edicek.

Hadi bakayım. :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Senin bu motoru almaktaki amacın baskaymıs :p
Sen simdi uzerinden her indiginde abdest te alırsın :mrgreen:
yedek depo falan alsaydın sametcigim ne olur ne olmaz dozu fazla kacırırsan diye :p

tööbe tööbe, imza ndan utan, yada benimkini taklit et:p

hayırlı uğurlu olsu sametçim, güzel makinadır, allah kaza bela vermesin:wiinkk:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
vay cakal carlos vaaayyyyyyy öle olsun bakalım hehehe hayırlı olsunda biliyosun caddebostan biliyosun ıslatma biliyosun göçtün sen benden demesi
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
uzun süredir hayalini kurduğunuz birşeye ulaşmak çok güzel bişi darıs tüm isteyenlerin başına

okancım caddebostanı hazırlayın 6 gün 6 gece şenlik var fakat bu ay çok içeri girdim onuda göz önünde bulunudursanız motora koycak benzim parası kalsın bari :D
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Samet hayırlı uğurlu olsun. Demek bizi yanlız bırakıyorsun :salut: Bir apache kullanıcısı olarak.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
tööbe tööbe, imza ndan utan, yada benimkini taklit et:p

hayırlı uğurlu olsu sametçim, güzel makinadır, allah kaza bela vermesin:wiinkk:

Ben niye utanayım olm alla alla :mrgreen:
Millet paris hiltondan dem vuruyor ben motorun halinden :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst