- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
herkese teşekkürler arkadaşlar topic için tamere motora baktıracak usta bulmama yardımcı olan salih abiye(yalnız kurt) özellikle teşekkürler.apacheyi değerinde takas yaptım bu yüzden çok uygun oldu motorun isimini hem sarışın hem ateşli hemde motor olmasından dolayı paris koydum![]()
Senin bu motoru almaktaki amacın baskaymıs
Sen simdi uzerinden her indiginde abdest te alırsın :mrgreen:
yedek depo falan alsaydın sametcigim ne olur ne olmaz dozu fazla kacırırsan diye