- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Hiç aklıma gelmedi sormakusta biraz fabrikasyon hatasını benziyor dedi bostaymis zaten bu zamana kadar nasıl kaçirmadi falan dedi. Bir kaç gün kontrol et dedi yağı ne olur ne olmaz diye. Sıra aküye geldi
onuda Hallettimi bayrama rahat girecem bas marşa git
![]()
Kesinlikle bencede fabrikasyon hata.
Sadece yağ parası veriliyor. Ben yaptıkları saçmasapan şeyleri görünce kendi bakımlarımı kendim yapmaya başladım.haklısın abi lastikleri deyiştirmeyi ilk aldıgım zamandan beri düşünüyorum. ama sorunun lastikden oldugunu sanmıyorum.
Birde abiler ilk bakım ücreti ne kadar oluyor 100-150 km sonra bakıma gitcem 500 de gel demişti bilgimiz olsun
Doğrusu bakımda yok. Yağ değiş zinciri yağla ger bitti, bakım bu işte



