Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Hiç aklıma gelmedi sormak :) usta biraz fabrikasyon hatasını benziyor dedi bostaymis zaten bu zamana kadar nasıl kaçirmadi falan dedi. Bir kaç gün kontrol et dedi yağı ne olur ne olmaz diye. Sıra aküye geldi :) onuda Hallettimi bayrama rahat girecem bas marşa git :)

Kesinlikle bencede fabrikasyon hata.

haklısın abi lastikleri deyiştirmeyi ilk aldıgım zamandan beri düşünüyorum. ama sorunun lastikden oldugunu sanmıyorum.
Birde abiler ilk bakım ücreti ne kadar oluyor 100-150 km sonra bakıma gitcem 500 de gel demişti bilgimiz olsun
Sadece yağ parası veriliyor. Ben yaptıkları saçmasapan şeyleri görünce kendi bakımlarımı kendim yapmaya başladım.
Doğrusu bakımda yok. Yağ değiş zinciri yağla ger bitti, bakım bu işte :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Dün bursa mt olarak gezi planı oluşturduk. Ağustosun ikinci haftası ege akdeniz olmak üzere toplam 2000 km lik bir gezi planladık. 5 yada 6 motor gidicez. 2 ybr 1 s. wolf 1 pulsar 1 tvs a. 1 sym joymax. Max hız 95 olarak sabitledik. Şimdiden hazırlıklara başladım. Misal hemen öncelikli ön lastiği Michelin 2.75-18 42P Pilot Street ile değiştirdim. Debriyaj telini komple değiştirdim. Telefon ve navigasyon için usb li çakmaklık soket siparişi verdim. Hayırlısı bakalım. Sorunla karşılaşmadan keyifli bir şekilde tamamlarız geziyi.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Kardeş hız konusu benim motarda şöyle iki kişi 112-115 gördüm. ama tek başıma iken basamıyorum çünkü benim direksyon çok sallanıyor tek başıma 110 geçemedim daha dogrusu basamadım. Yakıt konusuna gelirsek motorum bügün 400km oldu 5 kere 10 tllik benzin aldım 400kim yolu 50 tl ile gezdim aşagı yukarı aynı ( şehir içi )


hız konusu açılmışken benim ön dreksyon hayla sallanıyor :D ustaya o gün gittim iç lastık tam oturmamış gibi bişey dedi zamanla geçer dedi sonra bende bişey diyemedim 500-600de bakıma götürcem. onu bekliyorum fazla üstüne düşmedim.
Acaba oturmadıysa orda bişeyler otururtulamıyormu ?

rodaj döneminde nazik davranalım motorumuza.. limitleri zorlamak uzun vadeli kullanım için iyi olmaz.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Dün bursa mt olarak gezi planı oluşturduk. Ağustosun ikinci haftası ege akdeniz olmak üzere toplam 2000 km lik bir gezi planladık. 5 yada 6 motor gidicez. 2 ybr 1 s. wolf 1 pulsar 1 tvs a. 1 sym joymax. Max hız 95 olarak sabitledik. Şimdiden hazırlıklara başladım. Misal hemen öncelikli ön lastiği Michelin 2.75-18 42P Pilot Street ile değiştirdim. Debriyaj telini komple değiştirdim. Telefon ve navigasyon için usb li çakmaklık soket siparişi verdim. Hayırlısı bakalım. Sorunla karşılaşmadan keyifli bir şekilde tamamlarız geziyi.

motorunuz yeni. vites ve ön dişli keçesi değişimi kesinlikle şart. wolf lerde fabrikasyon keçe sıkıntısı oluyor. ybr nin keçeleri uyuyor. değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. bide arka tekerinde michelin pilot street olması hayat kurtarıcı bir durum. 120-130tl veriyorsunuz ama bence deyer. debriyaj telini değişmeniz çok iyi olmuş. benim tüm yolda kalmalarım debriyaj teli yüzünden :).
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Dizlikler depoyu çizmesin diye birçok denemem olmuş, en son bulduğum çözüm ise araçlarda kullanılan telefon kaydırmazlarını depoya yapıştırmaktı. İlk başlangıçta görüntü süper işlevi harika idi..






Tabi zamanla kullandıkça bu güzel görüntü önce sararmaya sonra siyahlaşmaya başladı. Havalarında ısınması ile yumuşak silikon erimeye sağa sola bulaşmaya başladı.







işlevini yine yapıyordu ama görsel olarak kötü bir hal almış ve yapısı iyice bozulmuştu. Bende paraya kıydım 20 TL ye bulduğum xrace depo yan pedlerinden alıp, hemen taktım.

http://www.feyizoglu.com/Yan-Depo-Pedi_48908.html#0




bu pedler sayesinde görüntü hoş bir hal aldı.. :)





hazır başlamışken ebay den tankpad ve depo kapagı içinde ped getireyim diyorum.. görselde bir bütünlük olması açısından.. :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Şuana kadar sıkıntı çıkartmadı ama yinede değiştireyimmi. Keçelerde sızıntı yok yani. Gidene kadar belki alırım arkayada aynı lastikten. Şuan tek kıllandığım debriyaj kavramada boşluk var sanki. Harekete başlayıp durup aykla itip tekrar debriyajı bırakınca yani bu hareketi iki üç defa yapınca tak diye ses yapıyor. Şada şöyle anlatayım arka teker takozunu biten motor nasıl debriyajı bırakınca vurur boşluta tekrarlarsa bahsettiğimde aynısı. Normal bişeyde olabilir belki.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salih en iyisini yapmışsın fakat pedleri yukarı yapıştırmışsın ortalasaydın hem daha iyi bir görüntü hemde dizler tam pedlere gelecekti...
Bende Allahın izniyle kısmetse bu ayın 11i sabahı Bodruma motorla gidiyorum.
Adem Bodrumda topcaselere ceza uygulaması varmı sorun çıkarmı acele cevap...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Salih en iyisini yapmışsın fakat pedleri yukarı yapıştırmışsın ortalasaydın hem daha iyi bir görüntü hemde dizler tam pedlere gelecekti...
Bende Allahın izniyle kısmetse bu ayın 11i sabahı Bodruma motorla gidiyorum.

Abi benim bacaklar uzun :) dizliklerin temas ettiği yere yapıştırdım zaten, üst resimde görülen siyahlaşıp aşınan yer önemli idi benim için... Dizler tam pede geliyor yani merak etme.. :cherry:

Bu arada motorla Bodrum'a gidişte süpermiş. Bize nasip olmadı uzun mesafeli bi yolculuk. Ramazan bi geçsin, Ankara içi kısa mesafeli kaçamaklar yapmayı planlıyorum.. :queen:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında dedim dizler belki pedlerin oraya denk geliyordur diye nitekim doğru çıktı :mrgreen:,hayırlısıyla kullan...
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
64
Selamlar cbf 150 önerdiler ancak bütçemi aşıyor ben hala scooter mı yoksa motosikletmi konusunda kararsızım . Ancak uzun yol yapma sevdamı da eklersek sanırım motosiklet daha mantıklı cbf150 bütçemi aşınca salcano wolf'a bakıyorum bende . Performansı , konforu sağlamlığı ne durumda başlangıç için tercih edilir bir motor mu ? Scooter tavsiye edecekseniz yine uzun yol kaldırabilecek sağlam ve güvenilir bu fiyat aralığında ne tavsiye edersiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------

Ayrıca daha önce vitesli motosiklet tecrübem olmadı ama öğrenmek için elimden geleni yaparım birde salcano wolf 125 s ile salcano wolf 125 arasındaki farklar ne ?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Selamlar cbf 150 önerdiler ancak bütçemi aşıyor ben hala scooter mı yoksa motosikletmi konusunda kararsızım . Ancak uzun yol yapma sevdamı da eklersek sanırım motosiklet daha mantıklı cbf150 bütçemi aşınca salcano wolf'a bakıyorum bende . Performansı , konforu sağlamlığı ne durumda başlangıç için tercih edilir bir motor mu ? Scooter tavsiye edecekseniz yine uzun yol kaldırabilecek sağlam ve güvenilir bu fiyat aralığında ne tavsiye edersiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------

Ayrıca daha önce vitesli motosiklet tecrübem olmadı ama öğrenmek için elimden geleni yaparım birde salcano wolf 125 s ile salcano wolf 125 arasındaki farklar ne ?

sukıtır pek sevmiyorum.. o yüzden tavsiye veremem.. hoşuna giderse boy kiloda olursa yamaha yada hondanın cublarınada bakabilirsin... güzel motosikletler..

Küçük cc de cbf uzun yolda iyidir derler.. ama madem bütçe yetmiyor 3.000 TL bandında wolf güzel motosiklettir.. km 6750 oldu, sıkıntısız biniyorum.. Sıfır alacaksan illaki lastikleride değiştirmeni öneririm..

wolf s yuvarlak farlı, wolf ise karenajlı modelidir. başka bir farkı yok.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Selamlar cbf 150 önerdiler ancak bütçemi aşıyor ben hala scooter mı yoksa motosikletmi konusunda kararsızım . Ancak uzun yol yapma sevdamı da eklersek sanırım motosiklet daha mantıklı cbf150 bütçemi aşınca salcano wolf'a bakıyorum bende . Performansı , konforu sağlamlığı ne durumda başlangıç için tercih edilir bir motor mu ? Scooter tavsiye edecekseniz yine uzun yol kaldırabilecek sağlam ve güvenilir bu fiyat aralığında ne tavsiye edersiniz
Ayrıca daha önce vitesli motosiklet tecrübem olmadı ama öğrenmek için elimden geleni yaparım birde salcano wolf 125 s ile salcano wolf 125 arasındaki farklar ne ?
3000 bandında benim bildiğim adam akıllı scooter yok. Wolf/WolfS fiyatı bakımından bence rakipsiz.Cbf kadar olmasa da ybr den rahat. Titreşim yok.
Bazı handikapları var şimdi yok diyemeyiz; 2.eli kötü, sevisisi-bayisi var ama yok gibi, orj aksesuarlarıı yok ybrden cbf'den cg'lerden uyduruyoruz:cherry:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12 Temmuz Pazar günü Salcano wolfle çıktığım toplam 1925km lik bodrum yolculuğundan 17 Temmuz Cuma günü kazasız belasız döndüm.Resim Bafa gölünde çekilmiştir.
Bafagolumotor.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
91
discovery 150 ,salcono wolf,lifan LF150-10B ,kuba 39 yeni adıyla ravan hangisi arkadaşlar 1. öncelik titreşimsiz olması sıfır olması uzun süre kullanmak için,sonra fiyat uygunluğu ve içlerinde nispeten daha güçlü olanı tercih etmek tercihlerim ne dersiniz?
Salcano titreşimsiz ybr gibi motorlar yapıyorsa kullanmadım acaba şimdi yeni çıkan modeli wolf benzeri hunter tipi daha güzel o nasıldır onun tipi ve gücü daha güzel gibi wolf gibi titreşimsiz midir?

yazmayı unutmuşum bir de seçeneklerde rks titanic 150 var benzer modeller oldukça kafa karışıklığı iyice arttı ilk öncelik titreşimsizlik,uygun fiyat nispeten daha iyi güç ve sıfır alacak olmam..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adil abi güzel gezi. Belin ağrımıyor mu uzun yolda? Bende bel ağrısı yapıyor

Bel ağrısı yok.İlk kez bu kadar uzun yol gittim motorla, en fazla git gel 600km yapmıştım fazla bir yorgunluk olmamıştı fakat bu yolculuğumda giderken rüzgar yoktu dönüşte vardı ve çok yordu.Bende rüzgarla boğuşmaktan kollarım aşırı yoruldu tabi birde 1000km (2000km toplam) oturmaktan popo uyuştu :) (Bir daha 600km den uzağa gitmem :) )
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bel ağrısı yok.İlk kez bu kadar uzun yol gittim motorla, en fazla git gel 600km yapmıştım fazla bir yorgunluk olmamıştı fakat bu yolculuğumda giderken rüzgar yoktu dönüşte vardı ve çok yordu.Bende rüzgarla boğuşmaktan kollarım aşırı yoruldu tabi birde 1000km (2000km toplam) oturmaktan popo uyuştu :) (Bir daha 600km den uzağa gitmem :) )

Benim gezi arifesinde aynı yolu gitmen cesaretimi arttırdı, ama son yorum bütün hevesimi kaçırdı. :silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
91
arkadaşlar benim soruma cevap ve fikir verecek arkadaşlar yok mu bikaç yerde tavsiye istedim kimseden yanıt alamadım
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
arkadaşlar benim soruma cevap ve fikir verecek arkadaşlar yok mu bikaç yerde tavsiye istedim kimseden yanıt alamadım

Lifan ve kubayı çık. Discovery 150 gerçekten güçlü ve hızlı yakıtıda az, lakin fiyatı diğer listelediklerinden fazla. Eksi yönü tine vibrasyon var. Wolften çok fazla. RKS fiyatıylada performansıylada güzel. Vibrasyonu az. Yakıtı 16 - 18 krş. Wolf te vibrasyon yok denecek kadar az. 10 hp lik motor, çok ta performans ve hız beklemeyeceksin. Sele rahat yakıt 14-16kr aralığında. Hunter konusunda bilgim yok. Ben olsam discovery 125 st yi seçimlerim arasına koyarım ve ona yönelirim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar benim soruma cevap ve fikir verecek arkadaşlar yok mu bikaç yerde tavsiye istedim kimseden yanıt alamadım

dostum titreşimsiz sağlam güçlü ve ucuz gibi imkansızlıklar döngüsünde ilerleyen bir sorun olduğu için pek yanıt gelmiyor.
isteklerinin hepsini karşılayacak bir motor yok. içinden bazılarını seçeceksin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst