Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Hava ısınsa da motosiklete binelim dedikçe, hava iyice soğudu..

Buyrun "Ankara'da bu sabah" adlı çalışmam.. :)





İnşallah hava, haftaya düzelir.. Yoksa benim motosiklet kapı önünde yatmaya devam edecek gibi..
Ankara içinde hava böyle ise çevre il ve ilçelerde daha soğuktur. Bu senede meyve sebze soğuktan nasibini aldı gibi..

 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Buralarda kar yok ama yağmur+soğuk Özellikle umuttepede kampüste şiddetli rüzgar var . Motora binecek gibi değil havalar ısınsın diye bekliyoruz:santa:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
burada (Ankara/Kızılay'da) bir kurye senenin başında sıfır wolf aldı. Bazı günler km sini kontrol ediyorum..adam kar soğuk demeden 3 ayda 10.000 km yaptı.. ben kaç ayda 4.500 km ye ancak geldim. Motosikletli kuryecilik zor zanaat vesselam..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bu havada MOTOR sakat iş. Hadi yağmur falan neysede soğuk adamı yavaş yavaş bitirir. Birkaç güne havalar ısırır.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Evet nihayet hard mode yan çanta çalışmalarım hazır..:cat:

RJdGOn.jpg
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tahsin:E hani nerde çanta :mrgreen: Şöyle yakından sağdan soldan çekte görelim :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam arkadaşlar. bugün motorumun yağını değiştirdim. motul 10-40 koydum. dedim bir de debriyaj ayarı yapayım. ayarı yaptım yapmasına da motora debriyaja basmadan vites değiştirme özelliği de kattım galiba :cherry: debriyaja basmadan vites geçiyor. bunun anormal bir durum olduğunu biliyorum. ayrıca debriyaj biraz üstte kavrıyor. bu durumu düzeltmek için ne yapabilirim?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Somunu sıktığın gibi gevşetebilirsinde dostum. 2 saniyelik iş. O şekilde kullanma yakarsın balataları. Doğrusu yaksanda 10tl bişey zaten. Değişirsin gider. Benim debriyaj balata değişim konum vardı bir aralar bu forumda.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Somunu sıktığın gibi gevşetebilirsinde dostum. 2 saniyelik iş. O şekilde kullanma yakarsın balataları. Doğrusu yaksanda 10tl bişey zaten. Değişirsin gider. Benim debriyaj balata değişim konum vardı bir aralar bu forumda.

abi iki yerden oynadım ben o debriyaj telini. biri normal manetin yanındaki vidadan, biri de alttaki motor bloğuna yakın olan kablodan yani kablonun üstündeki iki vidayı gevşetip sıkarak yaptım. ayarı bozdum galiba. nasıl düzeltebilirim.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Tahsin çantaya motor takmış :)

Aynen.. :)

Çanta biraz büyük ama.. belli ki Tahsin kardeşimin ihtiyacını ancak bu çanta karşılıyor.. Tahsin kardeş sana biraz daha kalıplı bir motor lazım gibi ama. o zaman da ekonomiklik ortadan kalkıyor..

Mesela ben biraz daha kalıplı olmasından ötürü CBF 150 yi de beğenirim.. Tek sıkıntısı ilerleyen km lerde yağ yakmaya başlaması galiba.. Birde kullanan bir arkadaş bizim motorlara göre dönüş açısı biraz dar dedi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

selam arkadaşlar. bugün motorumun yağını değiştirdim. motul 10-40 koydum. dedim bir de debriyaj ayarı yapayım. ayarı yaptım yapmasına da motora debriyaja basmadan vites değiştirme özelliği de kattım galiba :cherry: debriyaja basmadan vites geçiyor. bunun anormal bir durum olduğunu biliyorum. ayrıca debriyaj biraz üstte kavrıyor. bu durumu düzeltmek için ne yapabilirim?

Okan kardeş motoru kurcalamayı ne çok seviyorsun. Motosikletin ayarında değişiklik yaparken kademe kademe yap. Yaptığın işlem hoşuna gitmezse geri çevirmek kolay olsun.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motosiklet sezonu açıldı.. Dün Ankara Kızılay'da birçok motosikletliyi çevirdiler. Ehliyet, ruhsat, motosiklet sorgusu yaptılar. Bi 10-15 dk izledim. Bu arada bu işlemlerden polis arkadaşlar performans değerlendirmesi olarak ekstra prim alıyorlarmış..

İş çıkışı eve giderken de beni çevirdiler. Ana yoldan değil boş olan yan yoldan giderken hemi de.. Evraklar, ekipman tamam memur diyecek bişey bulamadı zaten.. :)

Bu kontrollerin sıklaşması hoşuma gitti.. Olası bi çalıntı motosikletin bulunması açısından güzel bi uygulama.. Artı Ankara'da bolca bulunan apaçi motosiklet kullanıcıları kendilerine bi çeki düzen verirler belki..

Bu sabah gelirken de ana yolda 60 km hızla seyir halinde arkamdan bir aracın kornalı ve yakın takipli tacizi ile muhatap oldum. Sağa geçemiyorum araba var.. önüm zaten dolu.. acil bir durum mu var acaba diye düşündüm.. dörtlüler falan açıkta değil..bi 200-300 m sonra yol müsait olunca kenara yanaştım.. bi bayan sürücünün gereksiz bir sıkıştırması ile karşılaştığımı anladım.. yanımdan geçerken el kol işareti de yaptı sağolsun.. 100 m sonra ışık var nereye gidecekse. :) yavaşça yanına yaklaştım.. başını çevirmiyor bile.. cama tıklattım.. biraz korktu.. sonra hiddetlendi. Polis çağırırım diyor.. Çıkardım kaskı amaç düzgün konuşmak ama karşıdaki bu tipte bir insan değil.. Bende bağırarak niye beni sıkıştırıyorsun?, şehir içi hız sınırı kaç?, ben düşsen ne olucak? diye sordum.. Çek sağa polis çağıralım dedim.. ışık yeşil olunca kaçtı.. Bende Allah c.c.'ya havale edip yoluma devam ettim. Bu da böyle bir anım..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
zaten sola sinyal verip sağa dönenler genelde bayan sürücülerdir.
Desem sağını solunu mu bilmiyor? Çözmeye çalışınca beynim yanıyor.
Trafikte dedeler kadar tehlikeli bayan şöförler.
Evde çamaşır makinası kullanamayan zekadaki insan gider araba kullanmaya çalışırsa sonucu budur.
Köpeğe çarpmayayım diye durağa girip 3 kişiyi öldürdü bunlar. Çok ama çok tehlikeler...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Tahsin; Aslında acemi değildi ama trafik ve görgü kurallarından bi haberdi. Yapacak bişey yok..

Bu arada gençler, ebay den sipariş verdiğim alarm geldi. ) şimdi bunu boş bi zamanda takmak lazım.

 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Selam arkadaslar. debriyajimda problem var hala anlamis degilim. Bugun debriyaj telini yerinden cikarip vites degistirme koluna bastim. Vites degisti. Evet hic debriyajla ilgilenmeden vites degisti. debriyaj telini sonuna kadar siksam da gevsetsem de debriyaja basmadan vites geciyor. Bu anormal bir durum degil midir? Sebebi ne olabilir?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Selam arkadaslar. debriyajimda problem var hala anlamis degilim. Bugun debriyaj telini yerinden cikarip vites degistirme koluna bastim. Vites degisti. Evet hic debriyajla ilgilenmeden vites degisti. debriyaj telini sonuna kadar siksam da gevsetsem de debriyaja basmadan vites geciyor. Bu anormal bir durum degil midir? Sebebi ne olabilir?

Bu şekilde debriyaj kullanmadan vites geçişleri bi probleme işaret.. ama senin motosikletin yeni, bu kadar kısa süre de niye arızalansın.. vakit kaybetmeden bi servise uğra derim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@zero
Dostum orta sehpada ise debriyaja basmadan geçer vitesler.
Ama motor yan ayakta duruyor iken yada arka teker yere deyiyor iken vites debriyajsız geçiyorsa problem var demektir.
@salih
Valla sabırsızlıkla bekliyorum bu alarm işini. Biz takabilirmiyiz bunu?
Aman haberdar et bizi gelişmelerden.
Hemen bende sipariş vereceğim senden gelem habere göre
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
50 bin km deyim. 32 binde aldım. Aldı alalı tubles kullanıyorum. Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Patlama dahil. Bu nisan sonuna kadar motoru fat280 fatih e teslim etmiş olurum heralde. İnazuma yıda satacağım. Gerisi kader kısmet. Artık ne alırım bilmiyorum.

adem abi hayırlısı ile senle anlaştık motoru ancak biraz daha sende motor kalacak bilgin olsun sebebi maşallah havalar daha ısınmadı ısınacağıda yok gibi mayıs ayını bulacak yani gelmem :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst