Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Vites pedalı bazen çok sert oluyor 1. viteste ışıklarda duruyorum boşa geçircem çok sert vurmak gerekiyor öylede 2 ye geçiyor bu motorun vites geçişleri sıkıntılı biraz 3 ten sonrada bir sıkıntım yok ama düşük vitesler sorunlu biraz

Dostum debriyaj manetinde 2 somun var.oradan debriyajını yükselt pamuk gibi olur.
Her yeni motor alan debriyajı ayarlayamadığından "bu motorun vitesleri geçmiyor" diye şikayet eder. Bende yeni başladığımda şikayet ettim. Ama motorla alakası yok.
Bide Ybr motoru vites geçişlerinde sınıfının en iyisidir.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ben debriyajı, debriyaj kolu üstte kavrayacak şekilde ayarladım. böylece önceki sayfalarda bahsettiğim debriyaj ve motordan durduk yerde hareket ettirince gelen seslerden ve bilimum hareket halinde vites değiştirirken gelen takır tukur sesten kurtuldum. bu şekilde kavramayı daha kolay ayarlayabiliyorum. uzun vadede bunun motora bir zararı var mıdır?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ben debriyajı, debriyaj kolu üstte kavrayacak şekilde ayarladım. böylece önceki sayfalarda bahsettiğim debriyaj ve motordan durduk yerde hareket ettirince gelen seslerden ve bilimum hareket halinde vites değiştirirken gelen takır tukur sesten kurtuldum. bu şekilde kavramayı daha kolay ayarlayabiliyorum. uzun vadede bunun motora bir zararı var mıdır?
Çok uçta olmasın yeter
Debriyaj manetini yukarı mı kaldırıcam?

Dostum 2 somun var manette. Biri ince biri kalın. İnceyi gevşetip kalından kavramayı ayarlayacaksın. İstediğin yüksekliğw gelince tekrar ince somunu yani kontrayı sıkacaksın.
Özetle kavramayı yükselteceksin. Ki debriyaj rahat ayırsın. Vitesler şıkır şıkır geçecek ozaman
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Debriyajın çok yukarıda olması.. tam ayarlanamaz ise debriyaj balatalarının erken sürede yanmasına ve işlevini yapmamasına neden olabilir.. Bu yüzden çok yukarıda olması tavsiye edilmez.. diye biliyorum.. Benim vitesler şıkır şıkır.. :)

Bu arada geçen hafta bayileri bi dolaştım.. Hero thrillera baktım.. oturuşu yüksek ve salcanodan biraz daha kalıplı duruyor.. arka disk fren.. oringli zincir.. 150 cc.. dijital ekran... 5.500 TL fiyatı fazla geldi bana.. Hero glamour u geç zaten..

Tvs Apaçi hoşuma gitti amma velakin.. üstten ve önden kalıplı duran motosiklet boy fakiri.. Çok alçak geldi bana.. Cruisera binmiş gibi hissettim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar nasılsınız bayadır görüşemiyorduk motorla aranız nasıl sıkıntılarınız var mı :)))))
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Gene debriyaj iyi kavriyor son hizda bir degisme v.s yok. Ama her ihtimale karsi ayari biraz daha asagi alacam bugun. Icime kurt dustu valla :wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Bu arada geçen hafta bayileri bi dolaştım.. Hero thrillera baktım.. oturuşu yüksek ve salcanodan biraz daha kalıplı duruyor.. arka disk fren.. oringli zincir.. 150 cc.. dijital ekran... 5.500 TL fiyatı fazla geldi bana.. Hero glamour u geç zaten..
hero thriller gösterge tasarımı(üstü üste olması) hariç benim de hoşuma gitmişti. Marka da tr'de yeni fiyat az daha ucuz olsa bişeyler olurdu belki

s.a. arkadaşlar nasılsınız bayadır görüşemiyorduk motorla aranız nasıl sıkıntılarınız var mı :)))))
Aleykümselam benim wolfün hiç bi sıkıntısı yok Allaha şükür heyecanla havaların açılmasını bekliyorum:queen:
Sende durumlar nasıl abi salcanoyu satınca pek uğramaz oldun buralara
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Debriyajın çok yukarıda olması.. tam ayarlanamaz ise debriyaj balatalarının erken sürede yanmasına ve işlevini yapmamasına neden olabilir.. Bu yüzden çok yukarıda olması tavsiye edilmez.. diye biliyorum.. Benim vitesler şıkır şıkır.. :)

Bu arada geçen hafta bayileri bi dolaştım.. Hero thrillera baktım.. oturuşu yüksek ve salcanodan biraz daha kalıplı duruyor.. arka disk fren.. oringli zincir.. 150 cc.. dijital ekran... 5.500 TL fiyatı fazla geldi bana.. Hero glamour u geç zaten..

Tvs Apaçi hoşuma gitti amma velakin.. üstten ve önden kalıplı duran motosiklet boy fakiri.. Çok alçak geldi bana.. Cruisera binmiş gibi hissettim.

Hem küçük hemde titreşim fena. Rolantide bile titriyordu makine.
Ama deli gidiyor. Frenleri de şahane idi.
Thrillerda Arka disk gereksiz. Zinciri yağlarsın yağ sıçrar fren tutmaz. Zaten arka %30-%40 tutsun kâfi. Kampana iyidir

s.a. arkadaşlar nasılsınız bayadır görüşemiyorduk motorla aranız nasıl sıkıntılarınız var mı :)))))

Motorda sıkıntı yok da bizde var. Bel tutulması olduk. Geçmiyor namıssız..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ankara da havalar tam olarak bi düzelmedi.. Yağmurda 1-2 defa ıslandıktan sonra, yağmursuz günleri bekliyorum.. Ön çamurluğa uzatma şart..

2015 yılında yeni geleceklerden şu motor çok hoşuma gitti, bakmaya gittim ama bayilerde yoktu.. Suzuki van van 125 kopyası.. onun fiyat 10.000, bunun ki 6.200 lerde..

Gerçi resimdeki ve özellikleri, yurdışı kaynaklarla uyuşmuyor ama canlı canlı bi görmek lazım..


http://www.asyamotor.com.tr/Motorsikletler/V-Raptor

 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a. arkadaşlar nasılsınız bayadır görüşemiyorduk motorla aranız nasıl sıkıntılarınız var mı :)))))

A.S Fatih,wolf'le ne sıkıntımız olacak :)Sıkıntı kullanamayanlarda :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@vedkum
İyi akşamlar
Sıfır alacaksan düzgün montaj yapıldığına emin ol
Rodaj'ına dikkat et
Yağ değişimini ihmal etme, zincirini yağsız bırakma
genel olarak diyeceklerim bunlar:cat: Hayırlı olsun şimdiden
lastik bende michelin diyorum araştırdığım kadarıyla. Şuan irc kullanıyorum ama yaza michelin olacak yüksek ihtimal

Teşekkür ederim :) @tahsins, adem80 sizlere de teşekkürler :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Aleykümselam benim wolfün hiç bi sıkıntısı yok Allaha şükür heyecanla havaların açılmasını bekliyorum:queen:
Sende durumlar nasıl abi salcanoyu satınca pek uğramaz oldun buralara

enes motorum yok şuan motorsuzum ama en kısa zamanda almama gerek inş. wolf alıp tekrar aranızda olacağım

Aleyküm selam fatih. Arada kulak çekmek işe yarıyormuş :)

evet adem abi kulağımı çekince geldim aranıza şuan motorda kalmadı anlaşalım abide eski motorumu ver bana geri :wiinkk:

Motorda sıkıntı yok da bizde var. Bel tutulması olduk. Geçmiyor namıssız..

dikkat et bakam tahsin abi bel ağrısı gibi kötü şey yoktur

A.S Fatih,wolf'le ne sıkıntımız olacak :)Sıkıntı kullanamayanlarda :)

abi haklısın inş. en kısa zamanda bende alacağım adem abiyle anlaşırsak :):):):):):)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Fatih imzanı değiştirmemenden anlamıştım ben wolfe geri döneceğini.hayırlısı olsun diyelim.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam arkadaşlar. bugün wolf'ümle ilk 1000 km'yi devirdim. rodaj bitti artık umarım. gerçi 500 km'de olan ilk yağ değişiminden sonra pek de rahat durmadım açıkcası :p



sormak istediğim 2 soru var.

1.'si) 1000 km de ikinci yağ değişimini yapayım mı?(bu süre zarfında hem artçılı bindim hem yüksek devir kullandım ve arada toprak yola girip motoru biraz zorladım.)

2. si) yukarıda parantez içinde söylemiş olduğum sürüş şartları içinde motorum bir depo benzinle yaklaşık 450 km yaptı. bu tüketim bu kullanım şartlarına göre normal midir?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Okan;
Ben ikinci yağ değişimini 1200-1300 km gibi yapmıştım.. başlangıçta 2. yağ değişiminide erken yapmak faydalı olur kanaatindeyim.. az çok bu yağdada motor alışmasına ait çapaklanma bulunur..zaten yüksek devirli kulandım da diyosun illaki vardır..

1 depo benzin le 450 km yaptı derken kaç litre tüketti. 17 lt ise çok.. yedek depo dahil bitirmiş olamazsın. baya abartı bir değer ortaya çıkar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

Bu arada Salcano Wolf,


4..., 4....'lük bir motosiklettir..


İşte ispatı.. :)







 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Yağ değişimi için 1500…2000km aralığı iyidir. Ben 2000kmde değişiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst