- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Vites pedalı bazen çok sert oluyor 1. viteste ışıklarda duruyorum boşa geçircem çok sert vurmak gerekiyor öylede 2 ye geçiyor bu motorun vites geçişleri sıkıntılı biraz 3 ten sonrada bir sıkıntım yok ama düşük vitesler sorunlu biraz
Dostum debriyaj manetinde 2 somun var.oradan debriyajını yükselt pamuk gibi olur.
Her yeni motor alan debriyajı ayarlayamadığından "bu motorun vitesleri geçmiyor" diye şikayet eder. Bende yeni başladığımda şikayet ettim. Ama motorla alakası yok.
Bide Ybr motoru vites geçişlerinde sınıfının en iyisidir.



