Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
@Mhdrift41
Trafik sigortasında plaka da önemli bir etken. Broadway'den biliyorum 14'den 81'e geçseydi 100tl'ye yakın artıyodu.::sas::
Benim yaş 20 ama dediğin gibi yüksek çıkmamıştı sigorta

@gezginmotor
güzel olmuş abi bayrak da yakışmış:cat:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Salih:EyvAllah Salih,tur camı tak motorun tipi değişicek :)
@Tahsin:6776km :) tahsin motoru sadece gezi amaçlı aldım normalde işim olursa biniyorum.Bu yaz 10-15 bin km olur :) kısmetse gideceğim 5-6 uzak yol var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

Son zamanlarda başıma fazla gelmiye başladı,malum wolf gaza dokundunmu gidiyor.Yolda gidiyorum önümdeki araç misal 80le gidiyor sinyal veriyorum sollamaya başlıyorum ama oda ne öndeki araçta basıyor gaza sanki yarışıyor benle deli oluyorum böyle beyinsizlere,sizinde başınıza geliyormu?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
80 le giden aracı nasıl solluyorsun wolfla bende 5. viteste gaza basıyorum 85 e geliyor en son sende ek birşey mi var?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
@Adil abi
Tankpad gayet güzel olmuş.Çok temiz motorun Allah kaza bela vermesin.

Sollama işinde benim de başıma geldi defalarda.Egoları yüksek insanlar motor veya kendi aracından kötü araçlar tarafından geçilmeyi sindiremiyor.Geçmene müsade etmemeye çalışıyorlar.Geçersende yarışmaya çalışıyor ilerde bir şekilde geçiyor seni.Öle birisi denk geldiğinde hiç elleşmiyorum abi hatta çeşme park alanı vs. denk gelirse bir durup elimi yüzümü yıkıyorum gitsin benimle uğraşmasın diye :mrgreen:

@mhdrift41
Rodajda olduğundan gitmiyordur.30 binde benimki çantalar dolu 2 kişi 100 stabil gidiyor.Sadece ön dişliyi değiştirdim.

IMG_038378926.jpg
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Sollama işinde benim de başıma geldi defalarda.Egoları yüksek insanlar motor veya kendi aracından kötü araçlar tarafından geçilmeyi sindiremiyor.Geçmene müsade etmemeye çalışıyorlar.Geçersende yarışmaya çalışıyor ilerde bir şekilde geçiyor seni.Öle birisi denk geldiğinde hiç elleşmiyorum abi hatta çeşme park alanı vs. denk gelirse bir durup elimi yüzümü yıkıyorum gitsin benimle uğraşmasın diye :mrgreen:
Salcanoyla da broadway'le de(malum ikisinin de gideri belli) dediğin tiplerle karşılaştım gerçekten sinir bozucu oluyor:farao:

Ayrıca yan çantaların da çok hoşuma gidiyor her gördüğümde ben de yapsam mı diyorum:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ Mhdrift41:Ben 4.viteste 80-85i görüyorum :) Meriç kardeşimin yazdığı gibi bende ön dişliyi değiştim.
@Meriç:Amin sağolasın Meriç Allah cümlemize kaza bela vermesin.Bende senin yazdığın gibi düşünmüştüm kendilerine yediremiyorlar zaten bunlarla yarışacak kadar,onlar kadar beyinsiz değiliz :wiinkk:
Yazmayı unuttum,dün ufak bir kaza atlattım.Şehir içinde gidiyordum solda bir otomobil durmuştu adam arabadan çıkar çıkmaz yola tam önüme atladı Allaha şükür kornaya ve frene tam zamanında bastım arka tekerim kaydı 2 yalpaladım topladım düşmedim adamıda 1 karış sıyırdım kornayı duyunca hemen attı geriye kendini çevikmiş :) . Yola kaydığım yere bakamadım ıslak olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

80 le giden aracı nasıl solluyorsun wolfla bende 5. viteste gaza basıyorum 85 e geliyor en son sende ek birşey mi var?

Balıkkesir Motosiklet Festivalinden Dönüş video çekimim,sence kaç km hızla gidiyorum :) Yanımda Mondial drift vardı sordum ona senin ibre ne gösterdi diye 120 dedi ama onların ibre fazla gösteriyor.
https://www.youtube.com/watch?v=7qR0FtN0tfg
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Meriç@ yan çantaları beğendim... güzel olmuş.. birde tur camı tavsiye ederim..daha bir üzel gösteriyor motoru.

Adil Abi@ Abi hakketen az kullanmışsın sen. 6.776 km ney yahu.. :) ben acemiyim 5 ayda 4.200 km yaptım.. bu yaz seni geçerim artık.. :) Benimde aklımdan geçen 250-300 km lik 1-2 gezi var.

Bu arada tank pedi kaça aldın abi..bugün sordum 25 TL dediler..

Mhdrift41@ Kardeş acele etme 5-10 km daha hızlı gitse ne olucak.. ben tork sevdiğim için dişliyi orjinal kullanmaktan yanayım.. son hız benim çıktığım yokuşlarda pek işe yaramıyor.. Sadece Sincan'a giderken çevre yolunda 100 km üstü istiyorum.. malum arabalar vızır vızır.. ene azından kamyonları geçsem yeter... :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salih daha önce yazdığım gibi çoğunlukla gezilerde kullanıyorum normalde çok az biniyorum.Tankpedi yamaha bayisine gitmiştim kaplin lastiği almıya orda gördüm iki marka vardı biri 15 markasını bilmiyorum beğenmedim aldığım vexo marka 20 lira dedi çok dedim abi bunuda 15 ten verelim dedi aldım :) 25 çok demişler.Hadi bakalım yaz gezi yarışı başlattık kim kazanacak :cherry:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
oooowwww çok iddialıyız demek... Adil Abi sen biraz önde görünüyorsun. ama şimdilik.. :bounce:

birde benim motor daha depoda yatıyor... hava sıcaklığı +15 olmadan çıkarmam.. :) sonrası seni yakalarım merak etme..

zaten sen alınca fiyatını öğrenmeden almak istemedim bugün. 15 TL iyiymiş.. 20 TL ye bırakırdı ama 15 TL yapmazdı sanırım..

Bu arada ön far için 5 TL ye philips S2 12V 35/35W model ampul aldım.

http://www.ozenticaret.com.tr/asp/product/1945/Philips-S2-Motosiklet-Ampulu




ön tekerde hava kaçırma durumu vardı.. onun için sibop lastiği bulamadım 4 TL ye sibop aldım.

Bunun gibi bişey aşağı yukarı...



ve en önemlisi YDS marka uzun tip motosiklet botu aldım.



429 TL idi, pazarlıkla 365 TL ye aldım. Biraz pahalı oldu ama. köprücük kemiğini kırdıktan sonra.. Tedbiri önceden almaya karar verdim.. Çünkü bir yerin kırılınca.. hastane, ortopedi malzemesi, ilaç masraflarını düşününce, birde iyileşme süreci eklenince.. bu sıkıntıları çekene kadar, senden çıkacak parayı önceden vermek daha doğru gibi..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Wolfte tur camına pek sıcak bakmıyorum ben.1,76 boyum cbf camı takarsam tüm rüzgar kaska geliyor.50-60 km gidince boynum ağrımaya başlıyor.Biraz eğilip camın arkasına saklanırsam 100 km üstü mesafelerde bel ağrısı yapıyor :) Rüzgar yönünü değiştiren ek parçalar satılıyor onlarda 80-100 tlcivarı.Bakalım ilerleyen zamanda vakit olurda imal edebilirsek öyle birşey tam tur motoru olacak bizim wolf :queen:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salih ampülü taktığında farkı göreceksin,aldıkların hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin:cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Doğrudur abi.Salcano bu işi nasıl yapıyor hala anlamış değilim.Vites göstergesi olayı gibi sanırım.

Bu arada motosiklet takımı arıyorum.Nette araştırdım birazda kampanyalı bir modele raslamadım.İnternette gezerken gören olursa konuya yazsın :rendeer:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bu gün ben de 2011 model bir Salcano Wolf alarak aranıza katıldım. Detayları ve resimleri ilk fırsatta paylaşacağım.
Özelden sorduğum soruya verdiği cevap ve gösterdiği ilgi için Adem abiye teşekkür ederim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Hayırlı olsun @rs_guven umarım wolf beklentilerini karşılar.Kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Gri wolf. Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Bir sorun olursa yaz. Ben olmasam bile birçok tecrübeli arkadaşlar var yardım edecek. Zaten problemli bir model değil.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bu gün ben de 2011 model bir Salcano Wolf alarak aranıza katıldım. Detayları ve resimleri ilk fırsatta paylaşacağım.
Özelden sorduğum soruya verdiği cevap ve gösterdiği ilgi için Adem abiye teşekkür ederim.

kazasız belasız sorunsuz kullanman dileğimle. sıkıntı olursa yaz buraya hocam ybr forumuna benzemez, hemen yardımcı olur bizden biri :)


@Adil abi
Tankpad gayet güzel olmuş.Çok temiz motorun Allah kaza bela vermesin.

Sollama işinde benim de başıma geldi defalarda.Egoları yüksek insanlar motor veya kendi aracından kötü araçlar tarafından geçilmeyi sindiremiyor.Geçmene müsade etmemeye çalışıyorlar.Geçersende yarışmaya çalışıyor ilerde bir şekilde geçiyor seni.Öle birisi denk geldiğinde hiç elleşmiyorum abi hatta çeşme park alanı vs. denk gelirse bir durup elimi yüzümü yıkıyorum gitsin benimle uğraşmasın diye :mrgreen:

@mhdrift41
Rodajda olduğundan gitmiyordur.30 binde benimki çantalar dolu 2 kişi 100 stabil gidiyor.Sadece ön dişliyi değiştirdim.

http://imagesturk.net/images/2015/02/06/IMG_038378926.jpg

benimde ön çamurluk yamuk. ybr ninki uyarmı acaba ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tahsin bana geri geri gelen bir araç çarpmıştı,çamurluk haşat olmuştu 2004 model ybr çamurluk uydu,sadece genişlik 1-1,5 cm fazla ama uyuyor.Sayfa 710 da resmini görebilirsin.

@ rs_guven:Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle.Wolf üzmez,pişman etmez,yolda bırakmaz :) reklam gibi oldu :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst