Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
93
Angel eye tarzı beyaz aydınlatan bir ampul var mıdır acaba bizim motorların ön farına taksak.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Angel eye tarzı beyaz aydınlatan bir ampul var mıdır acaba bizim motorların ön farına taksak.
Angel tarzı beyaz ampül diye bi tabir yok , far içine angel halka mı , angel ledli bixenon'u mu kastediyorsun
HID-double-light-bi-xenon-lens-auto-headlight-angel-eyes.jpg

şekil 1: angel halkalı bixenon
CCFL_Angel_Eyes_CCFL_Ring.jpg

şekil :2 angel halka

İlki basit far içini açıp angel halkayı(ısıya dayanıklı silikon vs ile) yapıştırıyorsun. İkincisi biraz daha teferruatlı xenon merceğini far içine monte ediyorsun, ayarı xenon bağlantıları vs yapıyorsun. Yuvarlak farsa motorun YBR için olan hazaır kitler var uğraşmadan takabilirsin.
n09dd.jpg

şekil 3: hazır bixenon kit
10359915_630793020342483_5235308105619343867_n.jpg

şekil 4: yurtdışından wolfe bixenon uygulaması

anlatabildim umarım
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
93
Angel tarzı beyaz ampül diye bi tabir yok , far içine angel halka mı , angel ledli bixenon'u mu kastediyorsun
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/...t-bi-xenon-lens-auto-headlight-angel-eyes.jpg
şekil 1: angel halkalı bixenon
http://i00.i.aliimg.com/photo/v1/316189984/CCFL_Angel_Eyes_CCFL_Ring.jpg
şekil :2 angel halka

İlki basit far içini açıp angel halkayı(ısıya dayanıklı silikon vs ile) yapıştırıyorsun. İkincisi biraz daha teferruatlı xenon merceğini far içine monte ediyorsun, ayarı xenon bağlantıları vs yapıyorsun. Yuvarlak farsa motorun YBR için olan hazaır kitler var uğraşmadan takabilirsin.
http://r1305.hizliresim.com/19/d/n09dd.jpg
şekil 3: hazır bixenon kit
http://s22.postimg.org/c6tvl6ysx/10359915_630793020342483_5235308105619343867_n.jpg
şekil 4: yurtdışından wolfe bixenon uygulaması

anlatabildim umarım

O son fotoğraftakinin aynısını nereden bulabilirim?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
@EnesBeyter
Ön cam çok güzel duruyor ama kısa gibi geldi bana.Uzun yolda rüzgarı kessin rahat ettirsin derken kaska gelen rüzgar yüzünden gürültüye ve boyun ağrısına sebep vercekmiş havası veriyor :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: İyileştikten sonra test eder sonucu yazarsın.

@AdilAbi
Resimde gördüğüm kadarı ile nokia Lumia serisi bir cihaz kullanıyorsun abi.Lumialar diğer cihazlarla kıyaslarsak uydu bağlantısı olarak zayıf.O eksikliğin nedeni telefon kaynaklı da olabilir.Daha güvenilir bir yolla test etmeni öneririm.Orjinal zincir dişli ile 5.viteste 6500 devir 80 e denk geliyordu yanılmıyorsam.

@TahsinAbi
Abi wolfün kendi farı çok güzel aydınlatıyor.Philips marka armut ampul ile veriyor en iyi odaklamayı.Şimdi arkadaşlar gene dicek tahsin abiye takılıyorsun diye ama abi sen tek başına artçılı gibisin :pl: :pl: Bundan dolayı aydınlattığı mesefa az gelebilir.Farın arkasında ayar vidası var 1-2 tur gevşetirsen daha geniş aydınlatma sağlar.Emin ol ybr tarzı yuvarlak fara göre 2 kat daha iyi bizim dandik grenajlı kafa :D :D Spaccy dediğin gibi güzel aydınlatıyor ona lafımız yok H4 ampul kullanmışlar abi yer sorunu olmadığından derin ve geniş açılı yansıtıcı kullanmışlar.Ama bizim kafa o kadar derin fara müsait değil.

@imamx
Son resimdeki hazır kit olarak satılıyor alıp kendin montajını yapıyorsun.
Link'ten bakabilirsin.Fiyatları biraz tuzlu :queen: :queen: Diğer yuvarlak olanda 140 tl idi sanırım.Tabi onun için arka demirinide alıyorsun 30 lirada o olması lazım hemen hemen aynı fiyata geliyor.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
@EnesBeyter
Ön cam çok güzel duruyor ama kısa gibi geldi bana.Uzun yolda rüzgarı kessin rahat ettirsin derken kaska gelen rüzgar yüzünden gürültüye ve boyun ağrısına sebep vercekmiş havası veriyor :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: İyileştikten sonra test eder sonucu yazarsın.
Bakalım artık sen öyle deyince meraklandım bende

O son fotoğraftakinin aynısını nereden bulabilirim?
bulamazsın, wolf için hazır far olarak yok, kiti alıp montajını yapıyorsun. ybr cbf için var sadece hazır far

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-2.5-motosiklet-bi-xenon-hid-kit-angel-eye-beyaz-h1-h4-h7-198911547/detay

http://www.xenonmercek.com/modifiyeler2009_17.html


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------

Bak bişey daha buldum farı gönderiyorsun adam kendi montajlıyormuş
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-uyumlu-mercekli-xenon-far-yapimi-uygun-fiyat-196910493/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
93
@rapsy_09

Mobil cihazlardaki en iyi navigasyon ve gps deneyimini Nokia ve dolayısıyla Lumia'lar sunar.

Böyle bir yorum yapma gereğini neden duyduğunu da anlam veremedim.

Böyle bir yorum yapmak için Apple veya Android fanboyu olmak gerekir ki sizin hakkınızda bunu düşünmüyorum.

Symbian'dan beri navigasyon olarak Nokia idi ve hala Windows işletim sistemi olarak Lumia.

Microsoft'tun da Nokia'yı satın aldığını da bildiğinizi varsayıyorum.

@AdilAbi ben de Lumia 925 kullanıyorum ve kesinlikle hiçbir konuda hataya düşürecek ve yarı yolda bırakacak bir telefon değil.

En düşük modelinden en yüksek segmentli modeline göre.

Otobüsle giderken ben de hız ölçer açıp takoğraf cihazından kıyas yaptım ve göstergeye de baktım.
Gayet doğru ölçüm sonucu adım.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Açık konuşmak gerekirse doğru düzgün okumadan verdiğin bu cevaba bende anlam veremedim.2.cihaz olarak 525 kullanıyorum bende.Uyduya bağlanma süresi ve konum tespitinde gerçekten diğer cihazlara göre daha yavas.Heleki eski serileri sadece uydu üzerinden çalıştığından kapalı alanda yer tespiti yapamıyor.Hız ölçer uygulamaları anlık konum tespiti yapıp bi önceki konumdan itibaren yaptığın yer değiştirmeyi hesaplayarak çalışıyor.bu yavaşlık nedeniyle telefon kaynaklı olabileceğini düşündüm ve göstergelere müdahile etmeden daha güvenilir bir yol(baska cihazla veya göstergesinin düzgün olduğunu düşündüğü bir araç) ile de ölçmesini önerdim.Kimin fanboy olduğu ortada.Kafa dağıtmaya giriyoruz buraya birbirimize sallamak kalp kırmak için değil.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Telefonumun fotoğrafını koymamın bunlara sebeb olacağını bilseydim inanınki koymazdım.Kalp kırmak kolay ama tamiri çok zor'imamx ve Meriç sizden ricam bu konu hakkında yazmayın kapansın gitsin.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Uzatılcak birşey yok abi arkadaş bir anda celallenmiş bende nedenleriyle beraber neden öyle bir öneride bulunduğumu açıkladım dahada yazma taraftarı değilim o konu ile ilgili.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Asi atarlı motorcu gençlik :)

@mhdrift41
Valla ben alır almaz değiştirdim orjinal lastikleri. Tube type bana gelmez
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu wolfun tekerler bana biraz dandik geldi sizce de öyle mi değiştiren var mı?

Kesinlikle 50km de değiştim.Pirelli dura traction taktım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Üşenmedim motorun kısa ve uzun phillips ampülle verdiği ışığı çektim.Karanlıkta fazla belli değil fakat iyi aydınlatıyor benim far.(1 sene oldu philips ampülü takalı tavsiye ederim)

1. Resim karanlığı belirtmek için
8k80Ok.jpg
[/url][/IMG]
2.resim.kısalar
W4bA52.jpg
[/url][/IMG]
3.resim uzunlar
GE3Q6Z.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
düşme tehlikesi atlattım bende o lastiklerle iyi değil yani değiştireceğim bende kısa zamanda ne önerirsiniz uygun olarak?
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
düşme tehlikesi atlattım bende o lastiklerle iyi değil yani değiştireceğim bende kısa zamanda ne önerirsiniz uygun olarak?
Michelin Pilot serisi veya Pirelli Dura Traction :cat:
ama irc duro falan takayım deme ben yaptım o hatayı kuru havada idare ediyodu ama suyu görünce :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Prelli dura tractıon takmam bi daha. Arka lastik balon yaptığı için değiştirdim. Ön Prelli kaldı. Bu gün Dandirik bi virajda ön lastik kendini salıverdi. 2 viteste 30 la falan. Hiç ummuyordum. Sert lastik. Markası ne olursa olsun yumuşak lastik takın.
Bi aralar bende çok agresif yazıyordum. Eskiler bilir. Şimdi az ve öz yazıyorum. Sakin olun. Bu forum kalp kırmaya değmez.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Michelin pilot street lastiğin geldiği son noktadır, benim psikopatça kullanmama rağmen 15.000km bana aslanlar gibi dayandı. Çok hatalarımı affetti. 2 kez patladı yama yaptırdım. Sonunda yarılarak hakkın rahmetine kavuştu :)
En son motor dahil 350kg taşıttım, kenarlarından yarılmaya başladı. genede idare etti çok süper lastik
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Prelli dura tractıon takmam bi daha. Arka lastik balon yaptığı için değiştirdim. Ön Prelli kaldı. Bu gün Dandirik bi virajda ön lastik kendini salıverdi. 2 viteste 30 la falan. Hiç ummuyordum. Sert lastik. Markası ne olursa olsun yumuşak lastik takın.
Bi aralar bende çok agresif yazıyordum. Eskiler bilir. Şimdi az ve öz yazıyorum. Sakin olun. Bu forum kalp kırmaya değmez.
Adem Duro traction'u takalı kaç km oldu,eğer ömrünü doldurduysa lastik zamanla yumuşaklığını kaybedip sertleşiyor ve çatlamalar baloncuklar oluşmıya başlıyor birde motor sürekli dışarıda kalıyorsa ömrü yarıya iniyor malum güneş ve soğuk canına okuyor.Normalde motosiklet lastik ömrü 2-3 senedir fakat kullanıma göre değişir ,lastik sertleşmiye başladıysa yanaklarda çatlaklar oluşmıya başlar buda lastiğin değişme zamanı geldi demektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bu wolfun tekerler bana biraz dandik geldi sizce de öyle mi değiştiren var mı?

Aldığım gün motoru tükkandan çıkarmadan pirelli dura traction ile değiştirdim... Sen çok geç kalmışsın. Kullandığım Lastiklerden memnunum.. Bu Lastikleri eskitince birde Tahsinin söylediği Michelin pilot street lastikleri denemek isterim.

Adil Abi sende philips kullandığına göre bir tane yedek ben alayım.. Alışveriş listeme ekledim.

Adem80@ Adil abinin söylediği gibi benimde aklıma gelen lastiğin sertleşmiş olup özelliğini kaybetmesi.. Benim sattığım aracımdaki lastiklerin dişleri,yapısı gayet iyi görünüyordu fakat. 5 yılında lastik iyice sertleşmiş ve en ufak gaz vermede veya suda kaymaya başlamıştı.. Arabada çok sorun etmiyor insan ama motosiklette lastiğin kullanım şekline ve ömrüne ayrı bir hassas davranmak gerekiyor gibi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
3 -3,5 yıllık falandı. Yaşta kayıyordu ezelden beri. Kaç kere savurdu, zor toparladım. Yani yeniside eskiside aynı. Alabilyosanız Mıchelın dan şaşmayın.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Bugün vakit bulunca makineleri yıkadım ,zincirlerini temizledim yağladım, komple WD40 ladım. Genel bi bakım yaptım. Bi tanıdığın motoru da bendeydi onu da komple elden geçirdim, bikaç yere de pas teşhisi koydum tedaviyi yaptım hemen. Mis gibi oldu makineler maaşallah diyelim:rendeer:

20150203_151347.jpg


20150203_151644.jpg


20150203_151102.jpg


20150203_150924.jpg


Dikkatinizi çekmiştir belki; motorları beraber aldığımız için plakalar da seri olsun istemiştik.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst