Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla ben 1tl bile kargo parası vermemiştim. ilginç. ücretsiz kargo deniyordu ilandada.
parayı verdim 3 gün sonra motor gelip toplandı.
sonra evraklar geldi kargoyla. plakayı çıkarttım , iş bitti.


Üçerler'le görüştüm. Ankara için 3.050+ 150 TL kargo : 3.200 olur dediler..

Şu işe bak arkadaş... Ankara daki esnaf 3.500 diyor. İstanbuldaki esnaf 3.200 e getiriyor.. :pr:

Ankara da havalar ısındığı anda motosikleti almış olurum hayırlısıyla.. :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
valla ben 1tl bile kargo parası vermemiştim. ilginç. ücretsiz kargo deniyordu ilandada.
parayı verdim 3 gün sonra motor gelip toplandı.
sonra evraklar geldi kargoyla. plakayı çıkarttım , iş bitti.

yeni ilanda İstanbul içi 50 Tl yazıyor... Şehir Dışı fiyat belirtilmemiş..

Satışlar artınca maliyeti alıcıya yüklediler galiba..:pr:

Neyse Elimde 3.200 gibi bi fiyat var ona göre Ankarada'ki bayilerle bir daha pazarlık edicem gibi.. :pl:

Bu fiyat yada daha altını veren çıkmazsa artık İstanbul'dan sipariş vericem.

Gerçi hala mondial mcx ile wolf arasındayım ama.. :silent:

hayırlısı bakalım..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
servisi olan bir satıcıdan alsan daha iyi olur. iyi kötü garantiden yararlanırsın.
yeni ilanda İstanbul içi 50 Tl yazıyor... Şehir Dışı fiyat belirtilmemiş..

Satışlar artınca maliyeti alıcıya yüklediler galiba..:pr:

Neyse Elimde 3.200 gibi bi fiyat var ona göre Ankarada'ki bayilerle bir daha pazarlık edicem gibi.. :pl:

Bu fiyat yada daha altını veren çıkmazsa artık İstanbul'dan sipariş vericem.

Gerçi hala mondial mcx ile wolf arasındayım ama.. :silent:

hayırlısı bakalım..
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
merhaba arkadaşlar, tecrübesi olan arkadaşlara sorum olacak. şöyle ki ; bendeki salcano wolf ile bazen 16 km ötedeki okuluma gidip geliyor, bazende eşimi ya da arkadaşlarımdan birini ardıma atıp dağ tepe geziyorum. Okula giderken 3-4 km'lik bi rampa var ve bu rampayı iyice asılarak 5 ile zor çıkıyorum ama genelde 4 ile sakin çıkıyorum. doğada bağda bahçede gezerken iki kişiyle dik biraz dik bir rampaya rastlarsak 1. viteste bile bayağı bayağı bayılıyor. şimdi soruma gelecek olursak acaba dişlilerle oynasak diyorum, hem biraz ekonomi hem de çekişi arttırmak babında dişli konusunda nasıl bir tavsiyede bulunmak istersiniz ? Ön dişliden bi dişli eksiltmek mi, arka dişliyi bi kaç dişli büyütmek mi mantıklı ? hız ile işim yok ortalama 70-80 benim için ideal olanı. yorumlarınızı bekliyor olacağım. herkese iyiakşamlar...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
merhaba arkadaşlar, tecrübesi olan arkadaşlara sorum olacak. şöyle ki ; bendeki salcano wolf ile bazen 16 km ötedeki okuluma gidip geliyor, bazende eşimi ya da arkadaşlarımdan birini ardıma atıp dağ tepe geziyorum. Okula giderken 3-4 km'lik bi rampa var ve bu rampayı iyice asılarak 5 ile zor çıkıyorum ama genelde 4 ile sakin çıkıyorum. doğada bağda bahçede gezerken iki kişiyle dik biraz dik bir rampaya rastlarsak 1. viteste bile bayağı bayağı bayılıyor. şimdi soruma gelecek olursak acaba dişlilerle oynasak diyorum, hem biraz ekonomi hem de çekişi arttırmak babında dişli konusunda nasıl bir tavsiyede bulunmak istersiniz ? Ön dişliden bi dişli eksiltmek mi, arka dişliyi bi kaç dişli büyütmek mi mantıklı ? hız ile işim yok ortalama 70-80 benim için ideal olanı. yorumlarınızı bekliyor olacağım. herkese iyiakşamlar...

bizim motorun orjinal ön dişlisi 14t. orjinal arka dişlisi 45t.
anladığım kadariyle sana daha fazla tork lazım. son hız değil.
ozaman ön dişli küçültmek lazım. yada arka dişli büyütmek. ama ne 14t den küçük nede 45t den büyük ybr dişlisi bulamadım nette.
başka markaların dişlilerine bakmak lazım. ama uyarmı uymazmı bilmem.

zaten orjinal dişlilerle bile 80km ile giderken 6000devir çevirdiğinden sanırım bu durum :silent:
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Aynen öyle güzel ozetlemissin tesekkur ederim. Bence bu tur motorlarda ideal olan 150 cc hacmindeki motorlar. Ama dediğim gibi bahsettiğimiz şekilde biraz torkunu arttirirsak beklentilerim az da olsa karsilanmis olacak...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Aynen öyle güzel ozetlemissin tesekkur ederim. Bence bu tur motorlarda ideal olan 150 cc hacmindeki motorlar. Ama dediğim gibi bahsettiğimiz şekilde biraz torkunu arttirirsak beklentilerim az da olsa karsilanmis olacak...

sana bundan lazım. bizim dişliyede benziyor. bence ön dişlini sök. al eline. git sizin ordaki satıcılara sor. bu dişlinin 13t olanı varmı ? diye. illa bulursun.

http://www.arzubisikletshop.com/oN-DisLi-13T-CG_1186.html#0
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
merhaba arkadaşlar, tecrübesi olan arkadaşlara sorum olacak. şöyle ki ; bendeki salcano wolf ile bazen 16 km ötedeki okuluma gidip geliyor, bazende eşimi ya da arkadaşlarımdan birini ardıma atıp dağ tepe geziyorum. Okula giderken 3-4 km'lik bi rampa var ve bu rampayı iyice asılarak 5 ile zor çıkıyorum ama genelde 4 ile sakin çıkıyorum. doğada bağda bahçede gezerken iki kişiyle dik biraz dik bir rampaya rastlarsak 1. viteste bile bayağı bayağı bayılıyor. şimdi soruma gelecek olursak acaba dişlilerle oynasak diyorum, hem biraz ekonomi hem de çekişi arttırmak babında dişli konusunda nasıl bir tavsiyede bulunmak istersiniz ? Ön dişliden bi dişli eksiltmek mi, arka dişliyi bi kaç dişli büyütmek mi mantıklı ? hız ile işim yok ortalama 70-80 benim için ideal olanı. yorumlarınızı bekliyor olacağım. herkese iyiakşamlar...

kardeş ön dişliyi küçültmek en mantıklısıdır hem daha kolay değişim yaparsın hemde daha ucuza mal edersin tvs apaçhenin ön dişlisi 13 onun dişlisini bulursan bizim motorlara uyması gerek benim bildiğim tahsin abinin dediği gibi ön dişliyi sök sanayiye git önce tvs apaçhenin dişlisine bak o olmazsa sorarak araştır ama tvs dışında pek bulunacağını bilmiyorum
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Ön dişliyi değiştirmek mi daha mantıklı diyorsun ?
forumda hiç dişli değişimi yapan yok mudur acaba ?

aynen fatihin dediği gibi. ön dişliyi değişmek çok kolay birşey. 1 tane 8 anahtar bir tanede 10 anahtar lazım sana.
ön dişli kapağını tek civata tutuyor 8lik. onu sök. dişli meydana çıkacak. dişlinin 2 adet 10luk civatası var. çevirip çıkar. dişli elinde. 5 dakikanı almaz.
fatih in dediği gibi tvs apache orjinal ön dişli 13t. ama bizimkine göbeği uyarmı bakmak lazım. sen gene ön dişliyi sök. öyle git parçacına.

ama çok benziyorlar. uyar yüzde 90.
apache dişli
tvsondsli-500x500.JPG

bizim dişli
ybr10-500x500.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Daha ne olsun, açıklamaların güzelliğine bak :) Benim fikrim zaten orjinali bile yetersiz önü 15T yapmak şart.Titan gibi birşey lazım size :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
bizim motorun orjinal ön dişlisi 14t. orjinal arka dişlisi 45t.
anladığım kadariyle sana daha fazla tork lazım. son hız değil.
ozaman ön dişli küçültmek lazım. yada arka dişli büyütmek. ama ne 14t den küçük nede 45t den büyük ybr dişlisi bulamadım nette.
başka markaların dişlilerine bakmak lazım. ama uyarmı uymazmı bilmem.

zaten orjinal dişlilerle bile 80km ile giderken 6000devir çevirdiğinden sanırım bu durum :silent:

Abi 80'le giderken 6000 devir mi çeviriyorsunuz?

Ybr'de 7000 devir falan çeviriyor aynı hızda. Nasıl oluyor ki bu :silent:

Hatta önü bi tık büyüteyim de motor bağırmasın diyorum ama üzerindeki zincir dişli setinin daha gideri var...

Siz 15 dişli ile çok sessiz,sakin gidersiniz o halde..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Abi 80'le giderken 6000 devir mi çeviriyorsunuz?

Ybr'de 7000 devir falan çeviriyor aynı hızda. Nasıl oluyor ki bu :silent:

Hatta önü bi tık büyüteyim de motor bağırmasın diyorum ama üzerindeki zincir dişli setinin daha gideri var...

Siz 15 dişli ile çok sessiz,sakin gidersiniz o halde..

teoride seninde aynı olması gerekir uğur. lastikler aynı. km aksamı aynı. eğer debriyajın falan kaçırmıyorsa.
eminmisin dişlilerin orjinal olduğuna ?
dişli setini 20.000km değişmeni tavsiye ederim. yada dişlilerin ucları sivrilince.
zincirinde 4. kademeyi geçtiyse değiştirme iyi olur. ben zincir koparttım. inan böyle bir uçuş hayatımda yaşamamıştım.. kopmasını beklemeden değişmek en iyisi.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Abi 80'le giderken 6000 devir mi çeviriyorsunuz?

Ybr'de 7000 devir falan çeviriyor aynı hızda. Nasıl oluyor ki bu :silent:

Hatta önü bi tık büyüteyim de motor bağırmasın diyorum ama üzerindeki zincir dişli setinin daha gideri var...

Siz 15 dişli ile çok sessiz,sakin gidersiniz o halde..

15T varsa 80 de 6000 çeviriyor, yoksa 7500 gibi birşey çeviriyor.Motor çok farkediyor ama, bence torkundan birşey kaybetmiyor 1. vites hariç.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adem'in tavsiyesi ile hero yu bekledim gelen 2 vitesli model 15 nisan dan önce bayilerde satışa sunumayacakmış... O süre biraz daha uzar gibi geliyor bana...

Fiyatlarda şu şekilde imiş;

Thriller: 4.996 TL
Glamuor : 3.800 TL

Fiyatlar yüksek geldi bana.. O yüzden temiz 2.el bi japon bulamazsam... Taksitle Wolf alıcam gibi..

Geçen hafta sonu 6-7 servis ve bayi gezdim. Temizini geçtim kötüsünden bile japon yok.. Bu haftasonu biraz daha gezeyim... hayırlısı bakalım..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bende bekledim heroyu ama gelen Modeller istediklerim değildi. 2 ci el inazuma alıp Son noktayı koydum
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bende bekledim heroyu ama gelen Modeller istediklerim değildi. 2 ci el inazuma alıp Son noktayı koydum

biliyorum, gördüm inazumayı :cat:,

burdan tekrar hayırlı olsun diyorum...:cherry:

Allah c.c. Kaza bela vermesin inşaallah...

Piyasaya yeni giren firma için yüksek fiyatlar söylüyorlar... 2-3 haftaya karar verip alıcam gibi motosikleti..

Wolf alıcam diyorum ama mondial mcx te bana göz kırpıyor bir yandan :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst