- Katılım
- 19 Tem 2013
- Mesajlar
- 2,014
egelim 43; doğru diyosun valla, Ankara, Eskişehir, Kütahya gibi şehirlerin soğuğunu yaşayan bilir.. Bodrumdan söylemekle olmaz valla..
Dün Erzurum'dan misafirlerimiz vardı "biz -20, -30 dereceleri biliyoruz ama Ankara nın soğuğu daha beter" diyorlar.. O kadar yani..
Dün Erzurum'dan misafirlerimiz vardı "biz -20, -30 dereceleri biliyoruz ama Ankara nın soğuğu daha beter" diyorlar.. O kadar yani..