Nasip kısmet. Bende ocak-şubat gibi Fatihin sym wolfe talibim. Bu arada hastayım.
Sen genede ilandan kaldırma fatih. Bakarsın peşin para veren çıkar o zamana kadar. Fiorino 'nun arkasına sığdırmak için ön lastik ve çamurluğu sökmem gerekecek.![]()
Vay köftehor :sunny: tamam acele etmiyorum. Ama alabilirim genede.
Nasip kısmet. Bende ocak-şubat gibi Fatihin sym wolfe talibim. Bu arada hastayım.
wolfcular
benzin musluğunun 2 pozisyonu var. bir aşağı birde yukarı. birinde tam dolu bardak diğerinde yarım dolu bardak gösteriyor.
tam dolu bardak normal depo
yarım dolu bardak yedekten mi çekiyor anlamına geliyor ?
benim motorda yağ kaçırma yok. benzin kaçırmasını nasıl anlarız acaba ?
arada bir stop edince benzin kokusu duyuyorum. egzostanmı başka yerden mi bakmadım..
abi ne sorunlar yaşamış adam halen memnun. oda ilginç..
emre motoru yaktınmı yanı cok tehlıkelı demekkı kronık bır sorun bu gecmış olsun bu yorumu okuyan kışının uzak duracagına emınım... benım motordada var benzın kacırması conta ıle hallettıım o sorunu... bende konyadan aldım motoru emre dıye bır arkadaştan eski marangozlarda sen olmayasın şimdi bu arkadaş...
oda servıs bır şey yaptı dedı ama anlamadım ılk zamanda yanmış mı ne ballı ıle halletmışler heralde motor bölümünün ordan bahsetti....
Nasip kısmet. Bende ocak-şubat gibi Fatihin sym wolfe talibim. Bu arada hastayım.